Har prøvd meg litt på en slags lavkarbokur denne uken..Gikk greit.Men jeg er ikke sikker på om jeg gjør det "rett"..
Har nemlig lyst å unne meg noe i helgene.Feks en sjokolade el en halvliter cola..Evt cola light,hvis det er bedre?
Fått høre hvis man kjører lavkarbokur og spiser sukker etter en stund,så legger man på seg veldig fort..
Vil ha en realistisk måte å gå ned på,men selvsagt vil jeg gå ned fort hehe :)
Har noen et forslag hva jeg kan spise vær dag?Feks hva jeg kan spise som mellommåltider/snacks uten å legge på meg..
Har noen hørt om det har noe for seg å ta ekstra calsium for å gå ned i vekt?(i tab form).
Funker det å ta krom?
Det denne uken har gått på er: cottage chees,fiberrik,kokt egg,stekt egg,bacon...unngått potet,pasta,ris,delikatesse sesam knekkebrød..spist litt valnøtter og eple..drikker litt funlight,Fikk høre jeg ikke skulle banan og firkorn :(
Jeg er 112 kg og 175 høy.Dritsliten av våken netter og lite fritid.
Så i første omgang så går slankingen på kostholdet.Trimmen må jeg ta i små doser når jeg har litt mer energi..
Jeg vil anbefale deg å lese boken Slank med Ketolysekuren. Den kan fåes tak i på ketolyse.no. Jeg leste den før jeg begynte og jeg tror ikke jeg ville klart meg uten den. Utrolig mye bra lesestoff.
Du finner også veldig mange bra matoppskrifter på forumet.
Om du søker på lavkarbo på f.eks google finner du også mange bra lavkarbo-blogger som er bra å følge med på og bli inspirert av.
Hei og velkommen! Anbefaler deg å bruke forumet, kanskje særlig oppskriftene, de har vært mye til hjelp for meg nå i starten for å finne inspirasjon til hva jeg kan spise.
Jeg fant nytte i denne linken, kanskje den kan vise deg litt på veien også.
Om du ønsker litt ekstra kos i helgene er nok lettbrus det beste valget, og helsekostbutikkene har "lovlig" sjokolade :) Det er også mulig å lage egne varianter av sjokolader du er glad i, det finnes oppskrifter her inne, bare å bruke søkefunksjonen og lete litt :)
Velkommen hit. Har funnet masse nyttig informasjon her inne og gleder meg til å lese mer. Les gjerne oppskriftene. Masse god inspirasjon. Lykke til :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.