< Tilbake til oversikten

Hva pleier dere å spise dagen derpå?

ekenna sa for siden:

Vet ikke om det finnes en slik tråd fra før, men hva pleier dere å spise? Eller evt. ha lyst på?

Jeg er overrasket, tenkte at jeg sikkert kom til å ha lyst på altslags ulovlig i dag, etter at jeg har vært ute både fredag og lørdag, men det eneste jeg kan tenke på er minipizza av kavliost! :p Pleide jo alltid å kjøpe gatekjøkkenmat før i tiden, for det var jo unnværelig! :cool:

marjusen sa for siden:

jeg spiser stort sett skikkelig junk dagen derpå. Lavkarbopølser, hamburgere med hjemmelaget brød, egg og bacon, middagsrester fra dagen før eller bare en skikkelig bringebærsmoothie:D hehe

Marius

Señora sa for siden:

Sist var jeg så dårlig at jeg bare orket å spise noen mandler for å stille sulten.

lillemeg88 sa for siden:

prøver å spise som jeg gjør hver dag! men noe med litt smak er godt da, taco med hjemmelaget tacokrydder, osteknekkis, kylling surret i spekeskinke o.l. :)

Klistine sa for siden:

Jeg har så sinnsykt lyst på noe surt!!!! Jeg holder på å klikke :p men jeg skal ikke spise! Har spist egg og bacon med ketchup... fremdeles sulten :p

ekenna sa for siden:

Ja, det var det det ble til frokost i dag(ikke minipizza, var jo tom for kavliost :eek:). Det var godt det! :p Så nå bærer det avgårde i selskap, og jeg er GLAD jeg slipper å spise kake. Så lenge jeg har kaffe, sylte og snusen min, er jeg fornøyd! ^^ Hehe

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.