< Tilbake til oversikten

Fettsmak

Birdfire sa for siden:

Jeg startet omleggingen mandag denne uken og det går veldig greit.
Bakte Optimalbrød og det gjør susen. 20 gram og brødfølelsen er der. Omelett og røkelaks , brie og avakado er jo drømmepålegg, men jeg har hele tiden en type fettsmak i munnen. Jeg hadde kremfløte i omeletten og stekte i litt meierismør. Jeg drikker masse vann for og skylle munnen , men lengter etter og putte en drue eller en fruktbit i munnen. jeg skjønner at en drue ikke ødelegger, cherrytomat redder dette.
Noen som vet om spanske/italienske sterke pøler med fett som i fårepølse har mye karbo ? Ingen varedeklarasjon som jeg kan se på pakken.
Parmaskinke er jo brukt i en del oppskrifter , men det er mye magrere.
Forumet er nytting for meg nå og jeg beundrer alle dere som har før og etter bilder. For noen fanatstiske , sterke , flotte kvinner.
:veitikke::veitikke:

LIBBA sa for siden:

Velkommen inn hit, og lykke til :heia:
Kan dessverre ikke svare deg angående de spansk/italienske pølsene. ( hvilken leverandør er det? )
Har som personlig regel at hvis det ikke står noe på pakka ( gjelder blandingsprodukter ),ligger jeg unna :) Ellers,5 gram karbo eller mindre.
Ser du har lavkarbo som kostholdsfilosofi, og det kan jo bety så mangt.
Hvis du ligger på noe ala Fedon er dem sikkert greie av og til :)

David sa for siden:

Hva med de fantastiske.mennene? ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.