Engledans sa for siden:
Kan jeg bruke natreen(tabletter) i tekoppen min, på Ketolyse? Syns den sukrinen var så rar i teen.
Engledans sa for siden:
Kan jeg bruke natreen(tabletter) i tekoppen min, på Ketolyse? Syns den sukrinen var så rar i teen.
Gerd sa for siden:
ja det kan du vel?
mener det står om det i boka :ja:
Engledans sa for siden:
Boka mi ligger nedpakka etter flyttinga, så jeg får ikke sjekka.
Gerd sa for siden:
bare bruk de du :ja:
Bladde raskt gjennom i boka nå, og ser ingen advarsler om det.
Klistine sa for siden:
Aldri hørt at det ikke skal gå, så regner med det går fint ;)
Engledans sa for siden:
Takk for hjelpen:)
Camomilla sa for siden:
Jeg bruker også suketter hvis jeg drikker te (Natreen), siden jeg ikke synes det funka hverken med Splenda eller Sukrin. Men jeg merker at det trigger et slags sug hos meg, så te med suketter er til helgefrokostene. Blir fort oppblåst av mye søtning, og merker denne litt hole følelsen, så jeg forsøker å begrense det. Unntaket er én uke i mnd da jeg tillater meg både te med suketter og lavkarbobakst/-godis - da er jeg så fysen at det ikke hjelper uansett hvor mye fett/protein jeg spiser :o
Maylinn26 sa for siden:
Ja, man kan spise natreen :) Ser at det er flere andre som har svart, men jeg svarer jeg også;) Men, jeg kan ikke spise ubegrenset med søtnings stoffer, da stopper vekten helt opp :(
Bestemamma sa for siden:
Hvorfor kjøper du ikke Stevia da? Ypperlig søtning til alt mulig :D
Maylinn26 sa for siden:
Er det ikke det man får kjøpt på nettet?:) Har du en nettadresse?
Bestemamma sa for siden:
Her er den, igjen;)
Kitsu sa for siden:
Jeg har ca. 6 forskjellige flasker flytende stevia, alle kjøpt på iherb.com. De smaksatte er geniale i kaffe eller te for å få litt andre smaker enn de vanlige.
Engledans sa for siden:
Jeg bestilte Stevia for en uke siden på i herb, så jeg venter på den. Men måtte ha noe i mellomtiden. Og siden jeg hadde natreen stående, tenkte jeg at jeg kan bruke den.:D
Engledans sa for siden:
Skal bestille sånne med smak neste gang jeg og. Hvilke har du?
Kitsu sa for siden:
Har vanlig stevia, Hazelnut Cream, Valencia Orange, Vanilla og English Toffee. Valencia Orange er genial i vann.
Livsglede sa for siden:
Stevia fra Iherb er fantastisk. Tror at jeg snart har alle smakene i hus:) :)Den største favoritten er vanilla creme:D Men alt til sitt bruk. Jeg bruker det i varme og klade drikker og matlaging.
Engledans sa for siden:
Skal notere meg orangen din.
Jeg elsker den vanlige steviaen jeg fikk denne uka.Søt og god te igjen.;)
Så har jeg bestilt toffe til å sprite opp teen min, og pulver med kirsebærsmak til vann. Gleder meg.:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.