< Tilbake til oversikten

Sjokoladekaka....

anniejahren sa for siden:

noen tips til hvordan man steker den??? Den svulmer opp og all sjokoladen legger seg i bånn=(......noe man kan smake til med???

Mila sa for siden:

Sånn blir mine og desverre, men de smaker da akkurat likt fordet... men du? steik dem litt lenger enn det som står, jeg må vertfall det.

hehe....ja veit de smaker det samme, men ser liksom ikke så gode ut...men men....lurte på om jeg gjorde noe feil, men da gjør jeg ikke det, og det er jo bra:D

Ja må jo nesten steke dem i 20 minutter....men de smaker jo godt bare man får med seg litt sjokolade i hver bit!!!

Mila sa for siden:

Ja vet:) Kakene er de eneste jeg klarer nå vertfall. Ha boikotta resten av produktene for lenge siden... fyyysjom:p

Jeg har jo ikke spist dette så lenge så jeg syns jo det meste er kjempe godt(etter noen dager, i begynnelsen var alt æsj)...men tror nok jeg vil bli lei ja....er litt ensformig, men det funker da=)

Mila sa for siden:

Omelettene ble bare mer å mer æsj, så kutta ut dem etter en og en halv uke (brakk meg bare). Suppene er for kremete etter min smak, men tomatsuppa går. :) , Har holdt på siden 3 januar jeg da... Litt mer vims nå men skal skjerpe meg...:rolleyes: :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.