De siste par ukene har vi vært igjennom en real runde med omgangsyke i heimen her, å det eneste jeg har klart å få ned enkelte dager er en atkins bar.... Jeg har sjekket jevnlig om jeg er i ketose, noe jeg har vært, helt til i dag:(:( Da var jammen i meg sticksen negativ:( I løpet av de siste to ukene har jeg mest sannsynligvis spist 4 eller 5 barer... Huff, jeg vil fort inn i ketose igjen! Er det noen som har den samme erfaringen? Er det noen som har noen gode tips for å komme kjapt tilbake i ketose?
Er så rart, for jeg har sjekket sikkert 5 eller 6 ganger de siste to ukene, å har vært utslag hver eneste kveld jeg har sjekket, å nå plutselig, ingenting.... Jeg skal virkelig ALDRI spise en bar igjen... Syns det er så rart... Skulle ønske jeg kunne få en forklaring på hvorfor de virker inn på ketosen... I hvertfall når de inneholder 2 karber... Så rart!
Hvorfor skulle de få deg ut av ketose i dag, hvis du har spist så mange før? Ikke at jeg anbefaler Atkinsbarer, men synes det høres litt rart ut. Det er vel ikke det eneste du har spist?
Test i kveld og er du ikke i ketose da, så kommer det sikkert iløpet av natten. Er ikke sånn at du er ute av ketose bare fordi at sticken er negativ:) Ligger sikkert rett rundt der.
Ja jeg syns det er kjempe rart nellie... Spesielt når jeg har sjekket de andre dagene, å det har vært utslag. Det eneste jeg har spist de par siste dagene er kylling, litt biffkjøtt, noen asparges, ett par egg og noe svinekjøtt... Samt at jeg har spist litt ost når jeg har klart å få i meg det.. Ja jeg får sjekke igjen i kveld. Men jeg må innrømme at etter å ha lest mye om erfaringer rundt disse atkins barene, så tror jeg ikke at jeg har så lyst på en igjen.....
Høres svært fornuftig ut... Jeg er ikke så veldig god på slike barer... Å så lenge det står "måltids erstattere", så tenkte jo jeg "kjempe bra!".....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.