Jeg visste ikke hvor jeg skulle paste denne, er enda litt fersk her, og det er vamskelig å finne fram noen ganger :geip:
Jeg lurte rett og slett på når jeg bør veie meg? Hadde vært toppers med litt motivering - men er jo redd det skal gå andre veien. Nå har jeg enda bare hatt 2 dager av mitt "nye liv", men trenger sårt en liten motivasjon..Nå skal det sies at jeg ikke har vekt hjemme, må til en venninne. Er Mandagen for tidlig til å vente noe resultat på vekten?
Ta gjerne en titt i dagboka mi om dere vil vurdere..Håper det er noen kloke hoder der ute som kan hjelpe meg :snill:
Jeg er heelt klar over det, men tror nok at Påska vil bli litt utagerende, og på den ferien reiser jeg allerede på Torsdagskvelden. Er ikke noe håp om at Mandagen vil gi meg et litt mindre tall enn sist jeg veide meg? Kan jo selfølgelig gjøre Mandag til veie dag da :rulleøyne Kan nok ikke gjøre til samme tid bestandig - og ikke før frokost, men ellers skal jeg prøve å være flink (må som sagt veie meg hos en venninne, og blir nok ikke populært om jeg trapper opp der kl.7 en Mandagsmorra :rolleyes: )
Takk for svar Morfe!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.