I dag hadde jeg en skikkelig ekkel opplevelse.Har vært svimmel og veldig trøtt i de ssite ukene,litt lavt blodtrykk.
Men i dag da jeg sto å laget mat så fikk jeg skikkelige hetetokter og svimmel.Måtte sette meg ner på en stol og da ble jeg helt bomull i hodet og følte det var rett før jeg besvimte sittende ,varte ca20 min .Samboer ble veldig bekymra for jeg ble veldig varm og var blek i fjeset.Armer og bena prikket også hodet prikket.Mistet også kraften i kroppen vanskelig å løfte bein og armer.Vanskelig med å puste skikkelig også.
Noen som har peiling på hva dette kan være?
Kan det ha vært lavt blodsukker?
Skal til legen på mandag da men hvis noen har en formening om hva dette kan være så skriv i vei:)
Er bedre nå litt småør og veldig trøtt sliten.
Ja det kan jo det ,ja det var blodtrykket .først trodde jeg det var også så det kan nok være det da.
Men lurer på hva grunnen til det er liksom.
Jeg er ikke den som er hysterisk når det gjelder helse heller men ble litt redd når jeg kjente at jeg ikke hadde kontroll på hva som foregikk i kroppen liksom:(
Jeg har også hatt blodsukkerfall, som føles litt sånn, men ikke helt..
Har liksom retta seg opp når jeg har fått i meg mat. Ikke noe ør og veldig trøtt etterpå..
Jeg regner legen tar en del blodprøver, det kan jo være generelt mangler... feks jern... som jeg har slitt med siden nyttår... utrolig ubehagelig opplevelse.
Få ihvertfall en god gjennomgang av vitaminer og mineraler!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.