< Tilbake til oversikten

Heistad syltetøy?

sili sa for siden:

Hei, noen som vet hvor man får kjøpt Heistad sine produkter i Bergen/Åsane?? Finner det ikke...:confused:

Gerd sa for siden:

Heistad er utgått av produksjon.

Eldorado har overtatt :ja:

sili sa for siden:

hvor finner jeg det da... Det er og sukkerfritt da, eller?

Gerd sa for siden:

På kiwi, Spar, Meny osv.

ja det er samme vare, Nytt merke :)

sili sa for siden:

å, supert!! Da skal jeg på butikken i morgen!! Takk for hjelpen, Gerd!! Du er en knupp:-D

Gerd sa for siden:

Bare hyggelig :D

Mellon sa for siden:

Jeg finner det ikke noen steder. Vet at Eldorado har overtatt, men jeg finner det ikke på coop obs, spar, prixen eller mega- de jeg har sett på her. Kanskje jeg skal sjekke kiwi?

Gerd sa for siden:

Spør i butikkene :ja:

Her er det bare Meny og Spar som har tatt inn det sukkerfrie.

sirib sa for siden:

finnes det noe sukkerfritt syltetøy i det hele tatt? Hva for et syltetøy spiser f.eks diabetikerne ?

Gerd sa for siden:

Eldorados sukkerfrie (tidligere Heistad) :)

lillemeg88 sa for siden:

har eldorado sukkerfritt syltetøy altså? trodde de bare hadde vidreført geleen og sånn jeg? jeg finner bare lerum sitt sukkerfrie jeg.. men tror det har litt mer karber enn det heistad sitt hadde(?). nå skal jeg ut på jakt etter eldorado sitt!! :D

frøken sa for siden:

Tror nok det er lurt å sjekke kiwi. Eldorado er et merke som norgesgruppen fører, kiwi og meny er med der.

Klistine sa for siden:

Aldri sett eldorado syltetøy?? Finnes dette altså? Noen som har sett det i Trondheimsområdet? :D

lillemeg88 sa for siden:

jeg var på kinsarvik helsekost på sandvika i dag, og fant syltetøy fra ISIS, det var kjempegodt :D selges på nettsiden deres også! :)

sili sa for siden:

Var på Eldorado sukkerfritt syltetøyjakt i sentrum dag...uten hell!!!!!:-((( Får vel fortsette jakten en annen dag...

otika sa for siden:

Kiwi fører Lerum sukkerfritt ihvertfall,små glass med lite karbo :D

sirib sa for siden:

De hadde de Lerum uten sukker på Meny også. Jeg kjøpte ikke for jeg ble i tvil om søtstoffet var ok(isomalt og sukralose).

Klistine sa for siden:

Det lille glasset fra lerum skal være ok!! :)

Men det er jo så dyrt...

marjusen sa for siden:

jeg bruker lerum sitt. 5kh pr 100 gram for bringebær og eple syltetøy. nam nam

otika sa for siden:

Da bruker man mindre vettu :p

sili sa for siden:

Fant lerum sitt med bringebær og eple...DET var godt det...så skal det jo ikke så stor mengde til heller da!! Kostet 29 kroner på kiwi... :-D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.