< Tilbake til oversikten

Hva er alt vi kan bake med?

Kanskje sa for siden:

Satt og laget DET lange innlegget i går, og i dag var det vekk , rakk ikke poste det:-( jaja.

Det jeg trenger litt hjelp til å finne ut av , er alle disse begrepene når det kommer til baking. Hva er det, hva brukes det til, og hva smaker det, og hvor selges det?

JBK - den er grei
Fiberhusk - Den er grei
protein mel ?
proteinpulver?
soyapulver ?
soyabakemiks?
proteinbakemiks?
ketolysebakemiks?
kruskakli?
glutenmel?
mandelmel?
kokosmel?

og kanskje noe jeg har glemt??

Tror kanskje lavkarbolivet blir litt lettere å forstå hvis jeg vet hva alt dette er og brukes til.

Kanskje sa for siden:

Ingen som har lyst å bidra med sin kunskap?

Det er vel kanskje fler enn meg som lurer på disse tingene.
Gi meg gjerne en link dersom det allerede finnes en tråd der disse bakeartiklene forklares :)

Gerd sa for siden:

viss du søker på det du lurer på i googlefeltet oppe til venstre her, så finner du nok tips og ideer og tråder som det er diskutert i :)

Kanskje sa for siden:

ja jeg kan jo søke, men det blir så omfattende å lese lange tråder om disse produktene, for å finne ut hva de brukes til, hvor de selges, osv . jeg er veldig glad i lister og punkter for å huske og lære - og tenkte det hadde vært greit om noen tok for seg en og en vare som de kjente til - og bare skrev inn opplysningene bak, så det ble en liste. Da er det lettere å huske, og kan evt skrive ut listen med opplysningene også. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.