Hei!
Jeg er ny her, har kjennskap til lavkarbo filosofien og hvordan det fungerer. Men så var det den biten å sette seg selv igang....
Jeg trenger å bli fortalt hvor jeg skal begynne rett å slett:)
Hva vil det være riktig å spise på en dag, ser noen stresser med at de spiser for lite. Hjernen min er laget slik at å spise lite er fint, også er jeg sukkeravhengig i perioder uten selvkontroll.
Når jeg kontrollerer meg selv - lever jeg på proteinshake, kaffe og vann så lenge jeg klarer - også skjærer det seg selvfølgelig...
Trener brukbart - seks ganger i uka. Todelte økter- f eks 1 time styrke +40 min kondisjon eller en time kondisjon + 30 min svømming. har også en fysisk jobb.
Er ca 15 kg overvektig, god form - men vil ikke slepe på overvekta lenger, samtidig som jeg trenger å spise da jeg trener såpass mye. Økte treningsprogrammet til dagens mengde for ca en mnd siden har ikke gått ned ett eneste gram, men har gått inn cm.
Så flinkinger - Hjelp en stakkar med det berømte baksparket her så skal jeg følge opp =)
Du skal selvfølgelig begynne her, med en fantastisk samling linker som forklarer det aller meste :D Lurer du på mer er det selvsagt bare å spørre!
Hjertelig velkommen og lykke til! :D
Hei,
Jeg har ingen tro på å tre en lavkarbofilosofi nedover hodene på folk. Du må rett og slett sette deg ned å finne ut hvilken retning du kan leve med over tid. Jeg valgte et ketolyse på grunn av de veldig enkle reglene å forholde seg til, men som sagt ikke alle trives på ketogent kosthold.
Når det gjelder sukkeravhengighet så pleier det å forbausende fort over… dersom jeg passer på å få i meg nok fett i løpet av dagen så kan gå inn i de store gottebuttikkene i sverige uten å kjøpe med meg noe sukkerfritt engang.
Anbefaler at du tar en tur innom tråden som Chalott gav deg...
Tusen takk:)
Har lest treningsforumet opp og ned i mente nå, det er den viktigste biten å få treningen og kostholdet til å stemme da jeg har en konkurranse jeg skal delta i til sommeren.
info siden til nybegynnere er lagt som favoritt;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.