Hei du! Har holdt på siden 3 januar jeg, har gått ned.. tenke 16 kilo:eek: fra da til nå.
( 9 i fase 1 ( 3 uker), 4 i fase 2 (4 uker) og ingen endring i fase 3 ( 1 uke :p ) Og er nå tilbake i fase 1 ( tatt av 3 kilo til bare denne uka)
VILLE BARE LEGGE TIL AT DETTE MED VEKTA ER INDIVIDUELT!!:)
Er i fase 1 igjen pga div. ting.
Syntes egentlig fase 3 var verst... var så utrolig lett og bare skeie ut bittelitt da, og bittelitt senere, å plusselig den uka så hadde jeg skeiet ut med noe HVER bidige dag! ( Må legge til at jeg hadde bursdag den ene dagen da:p .)
Men jeg la ikke på meg noe igjen den uka der, men det kan jo være individuelt...
Er ferdig med fase 1 igjen etter neste uke, så skal jeg over på fase 2 noen uker osv osv, så får vi se hva som skjer:p
Jupp! "bittelitt" frustrert bare de gangene vekta har stått stille... (selv om jeg ikke har NOE å klage på, ingen klær som passer Mila lenger nei...:D )
Det er meget skjelsen jeg er inne på siden. Men jeg må fortelle at jeg har gått ned 20 kg
på Euro-dietten. Begynte 14. mars, og har vært meget flink. Fikk skryt av legen min. Ferie og alt det der! Det som jeg er mest redd for er hvordan jeg klarer å begynne med Fedon-mat. Det får komme etter hvert.:hylgrine:
Jeg har følt meg veldig opplagt, blodtrykket er gått ned til 135/80. :p
:boxing:
Skal ned 5 kg til:D
:syklubb::hest:
Vennlig hilsen "Tuli"
Jeg brukt Eurodiett siden 2.jan 06. I dag 29.5.06 har jeg gått ned 46 kg. Var 4 uker i fase 1 og gikk ned 17kg.
Resten av tiden har jeg fortsatt i fase 2 for å kvitte meg med mest mulig av 59kg overvekt. Fukuserer mest på å spise fornuftig uten å være sulten, mosjonere mye (7-9 timer per uke, sykle, gå/jogg) så får vekta komme som et resultat av dette. Varierer mellom 0.2 og 2.5 kg ned per uke. Alle tester hos legen viser OK verdier. Hadde diabetes 2 og høyt blodtrykk. Har nå langtidsblodsukker på 4.8 og blodtrykk gått ned fra 155/85 til 120/75. Føler meg bra! Dette virker! Gått ned fra 5 piller i døgnet til en halv!
Er egentlig i fase to men skulle gjerne vært i fase en litt lenger. Blir vel ett måltid pr dag, om jeg må, er jeg ikke i en situasjon der jeg behøver å spise så blir det fortsatt fem eurodiettmåltider. Har gått ned 6 kg på en mnd
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.