Jeg har bestemt meg for å endre livstilen min og begynne å spise lavkarbo. Startet for noen dager siden,og har ikke merket noen negative bivirkninger ennå,men det jeg lurer på er følgene;hvorfor har jeg så sykt stor matlyst?føler jeg spiser hele tiden. Har hørt at det er normalt i førsten,men hva kommer det av?og hvor lang tid vil det ta før dette avtar?jeg håper på å gå ned i vekt,fortsetter dette går jeg vel opp??
Du hjelper kroppen med å få ordentlig i gang fettforbrenningen (kan ta 2-8 uker) ved å spise godt og mye. Jeg vedder også på at det ikke tar lang tid før du sitter og tenker - "jøss hvor lite sulten jeg er..." ;)
Hvis du tror du går OPP i vekt ved å spise mye mat på lavkarbo anbefaler jeg at du setter deg godt inn i hvordan lavkarbo faktisk fungerer.
www.lenabeatrice.net har en god blogg med mye informasjon, og boka "Bedre uten brød" av Lutz forklarer det mer detaljert enn noen andre :)
Jeg tar forbehold om at du ikke er normalvektig og har minst 10 kg du skal ned... lavkarbo er nemlig vektregulerende :)
Nope! Kom du fra en lavkalori-hverdag eller en hverdag med mye lettvinte karbohydrater har kroppen din faktisk sultet... så spis og nyt - det roer seg etterhvert :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.