Jeg ble såååå lykkelig når jeg fant dette produktet på Clas Ohlson, for uansett hvordan jeg lagde disse ostesticksa, så satt de alltid fast i bakepapiret. Vet ikke om dette passer under kake/dessert og snacks, men vil gjerne dele info om dette produktet :D Kveldskosen er redda for min del!!! www.clasohlson.no/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=34-4298
Genialt - hadde en sånn sak jeg også helt til sambo KASTET den... han syntes den var "ekkel"... mannfolk altså - noen av de må holdes unna deler av kjøkkenet! ;)
Skal kjøpe meg en ny sånn jeg også - måtte kjempe for å få osteskiva mi løs fra FATET den lå på i mikroen tidligere i dag...:rolleyes:
Desssuten - et ekstratips for bruk av disse teflonarkene: Legg et i bunnen av ovnen når du har vasket den. Da blir det enkelt å få tørket av de små ostebitene og fettet og annet som alltid må ramle ned (gjerne med en gang man har skuret ovnen innvendig). De varer ikke evig, da de ikke tåler så høy varme, men jeg har vært storfornøyd med mine! Må bare huske å ikke skjære opp pizza eller annet med arket under.
Signerer det med å bruke den i bunnen på ovnen:D jeg bruker flere sånne iløpet av et år. Å vaske stekeovnen etter at jeg begynte med det går som en lek:D
Takk for svar! Dette skal jeg jammen meg kjøpe, alt som kan gjøre ting lettere! ;) Disse osteknekkisene må jeg si har gjort dietten mye lettere, har med meg sånne stort sett dit jeg skal, da er det ikke så vanskelig å bli bedt på mat :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.