< Tilbake til oversikten

NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

streber sa for siden:

Tenkte på det i dag, at hva som gjør folk lykkelige nok er svært forskjellig:rolleyes: Ingen har et liv uten motstand/utfordringer/skuffelser/smerter etc, derfor vil jeg påstå ingen er lykkelig HELE tiden, men alle kjenner vi på lykkefølelsen i gitte situasjoner. For å demonstrere hva jeg mener, her kommer noen situasjoner jeg kjenner på lykkefølelsen av:
[size=4][/size]

• en varm dusj med bruk av velduftende produkter, etter en trenings økt:)
    *litt asfalt å trimme på etter en lang vinter:)
  • å samle familien rundt middagsbordet:)

ThereseA sa for siden:

føler meg lykklig på zumbatime og når jeg får til noe jeg ønsker å greie

Georgine sa for siden:

Når ungene roper at de trenger en mammaklem med en gang.

Når solen varmer meg i ansiktet.

Når jeg hører på musikk jeg liker.

Når jeg tenker på at jeg er utrolig heldig som lever i Norge.

Når jeg får et kompliment fra en mann jeg synes ser snasen ut.

nellie sa for siden:

Når jeg henter jenta mi i barnehagen og ser hvor herlig hun har det der og hvor lite hun bryr seg om at jeg kommer og henter henne:p Kunne likegodt vært der eeenda lenger:love: Det varmer et mammahjerte mer enn ord kan beskrive.

Kanutten sa for siden:

Hver morgen når ungene, før de går på skolen, sier at de er glade i meg og jeg sier at jeg er glad i dem. :love:

Hver kveld når jeg legger meg inntil kjæresten min eller han legger seg inntil meg. :love:

Hver gang jeg sier ifra når jeg synes noe er urettferdig enten overfor meg selv eller overfor andre. Urettferdighet tærer og gjør dagene unødvendig traurige.

Hver gang sola kommer frem etter vintern for da vet jeg at alt blir lysere og lettere! To måneder hvert år har vi sola hele døgnet.. :love:

Er dessuten lykkelig hver morgen når jeg våkner. En ny dag med nye muligheter!! Akkurat som en bursdag hver morgen! :heia:

Jabba sa for siden:

Er lykkelig og koser meg veldig når jeg kan sette meg ned i sofaen etter en lang arbeidsdag med en kopp te og ei god bok....

streber sa for siden:

kjekt å lese:)

sigboh sa for siden:

Er lykkelig når
-jeg steller meg på vekta og innser at jeg har gått ned mer enn jeg trodde. Idag tidlig veide jeg meg og veide 89.5. Har ikke vært på "80-tallet" på mange ååår. Var så glad at jeg sto å gråt :D

• Når jeg fryser og kan ta et langt og varmt bad med en god bok i flere timer.
    -Når jeg får kos i form av stryking på armen, ryggen og i håret.
    -Når jeg gjør andre glade

Cherry sa for siden:

Er lykkelig når jeg trener og når jeg er i en sosial setting. Vil ikke gå hjem i det hele tatt.

Kanutten sa for siden:

:klem:

Livsglede sa for siden:

Så koselig å lese om hva som gjør dere lykkelige:p

Selv blir jeg lykkelig av:
Trening
Matlaging
Samle venner/familie til god mat rundt et stort bord
Når jeg tar et hjemme SPA og pleier meg selv med hårkur, ansiktmaske,fotbad, ny lakk på neglene både på hender og føtter.
Når jeg får komplimenter eller gir komplimenter

Ble faktisk lykkelig av å skrive her om hva som gjør meg lykkelig også:D

Sothøna sa for siden:

Jeg er faktisk aller lykkeligst når jeg får lov å ha en helt normal dag,
som inneholder helt normale ting og hendelser jeg:ja:
Men så har jo heller ikke det vært en selvfølgelig ting for meg
på ganske mange år da.

Så nå sist jeg kjente meg virkelig lykkelig var:
Vi hadde vært på handel(altså helt vanlig matvarehandel)
og så dro vi på kunstutstilling
og så henta vi vesla på bursdag, og ble bedt inn der på kaffe
dro deretter hjem og holdt lørdagskveld med god mat

Den kvelden sa jeg til mannen min,
dette har vært en av de beste dagene vi har hatt på lenge,
jeg føler meg jo nesten helt normal jo:p
og han ga meg en god klem og sa:
tenk om alle hadde vart så glade for så lite :love:

Så...en oppfordring til alle sammen
nyt øyeblikkene
lev mens dere gjør det, en vet aldri hva neste dag bringer
og prøv å være fornøyde med oss selv som vi er,
eller ihvertfall, ikke utsett livet til vi har blitt slanke f.eks

Nyt dagen;)

ekenna sa for siden:

Akkurat nå er jeg i herlig lykkerus da jeg etter et 5 år langt forhold, som var et helvete, er forelsket igjen:love:

Hver gang jeg kjører til jobb, har musikken min på full guffe, på med solbriller og snus under leppa, da er jeg lykkelig og glad.

Når jeg går på en butikk og skal handle meg klær, blir jeg lykkelig av å finne ut at den størrelsen jeg har pleid å bruke, er for stor, og at jeg må gå ned et nummer ^^ Det måtte jeg nemlig i dag :D

Og så er jeg lykkelig når jeg får lage mat til andre :)

streber sa for siden:

Sothøna, det er akkurat det jeg vil ha fokus på jeg også, alle disse små øyeblikkene og hverdagsopplevelsene som kan fylle oss med lykkefølelse:)Behøver langt ifra være spektakulære hendelser det er snakk om:)Synes dagen du beskrev hørtes nydelig ut jeg Sothøna!!
Har akkurat hatt en lykkestund jeg nå, sett en hysterisk morsom animert film sammen med mannen min og minstejenta i armkroken:DI en slik setting er livet godt synes jeg:)

Minni1 sa for siden:

Datteren min sa til meg for noen dager :" mamma, er du bedre eller noe? Du er mere med på ting" Vi stod da å bakte sammen til bursdagsfeiring.

Da var jeg lykkelig da.

Kitt sa for siden:

Jeg er lett å glede!:D

Kan danse av lykke over

• solen som skinner
  • en fengende melodi
  • et barn som smiler
  • en hund som sover
  • en god lukt
  • god mat
  • synet av min mann
  • tanken på at jeg ble sykepleier til slutt
  • følelsen av å lykkes med noe
  • positive tilbakemeldinger
  • klær som passer
  • tanken på hvor heldig jeg er
  • rett og slett ingen ting spesielt:D

streber sa for siden:

herlig å lese:)

Rin sa for siden:

Når jeg har gjort et arbeid som høster god respons og mottager/publikum gir tydelig uttrykk for at er til glede for dem. :)

Ellers mye lykke assosiert med gode bøker og det å lese dem. Og de første dagene om våren det er mulig å gå utendørs uten jakke. :cool:

babydoll sa for siden:

Den dagen om våren når man kjenner at sola ikke bare skinner, men varmer i fjeset også. Den dagen blir alltid en fin dag!
Når andre er lykkelige fordi jeg har gjort noe bra for dem. Det er den beste formen for lykkelig :)

streber sa for siden:

*Når jeg er ferdig med ting jeg ikke fordrar, som å vaske huset, da er jeg lykkelig!
*Morgenens første kaffekopp er herlig!

• Når jeg får en tekstmelding fra mannen, for han kom til å tenke på at han var så glad i meg:rolleyes:

babydoll sa for siden:

Haha, glemte en ting som er totalt meningsløst, men som gjør meg lykkelig likevel:

Få pakke i posten! Det er litt som julaften var som barn hver gang, selv om jeg vet hva som er oppi.

streber sa for siden:

Ha ha-så bra-jeg er også slik! Elsker det. Fikk Oriflame pakke i går, kjempegøy:)

Coockie sa for siden:

Jeg er lykkelig når...:

... noen jeg kjenner, uten grunn, ringer, sender en melding eller dukker opp på døra «just because»
... jeg får menneskene rundt meg til å smile og/eller le.
... jeg synger.
... jeg har oppmerksomheten til noen med stor betydning for meg.
... opplever noe positivt som får adrenalinet til å pumpe.
... jeg leser denne tråden.

streber sa for siden:

Det er så herlig å se hvor mange som er flinke til å se hvor mye det er å være glad for i livet:)

-Cilia- sa for siden:

For en fin tråd:)

• Jeg blir lykkelig når jeg mestrer skolen, dvs får toppkarakterer på eksamen. (Stiller LITT høye krav til meg selv da shø:p)
  • Jeg ble utrolig lykkelig når jeg fikk brudekjolen min for en måned siden, og den passet! (Ble bestilt for liten, med vilje, før jeg begynte med lavkarbo.)
  • Jeg er lykkelig når jeg ser på min forlovede, eller når han sender en tekstmelding med kun ett hjerte fordi han tenker på meg, og når han kommer hjem fra jobb og sier at han har tenkt på meg hele dagen. Å vite at noen er så glad i meg gjør meg så lykkelig at jeg nesten ikke tror på det:D
  • Litt finvær og sosialt samvær med venner og familie gjør hverdagen lykkelig:)

Og som en kursleder på ett kurs jeg var på sa: "Legger dere merke til, at når man deler et høyepunkt/lykkelig øyeblikk, så skaper man et nytt:)"

Ha en fin dag:)

Imp sa for siden:

Når jeg ligger i senga om morgenen, med ungene på hver sin side, de tøyser og tuller og vesla skal kooose med øret mitt...

Hver gang ungene trenger meg egentlig...

Når mannen åpner armene som for å si "kom hit!" og jeg får en god lang varm klem av ham.

Når jeg går tur!

Når jeg driver med hagearbeid.

Når jeg dusjer..jeg eelsker å dusje.

Når jeg rir på Herkules...

Sånn alt i alt så syns jeg det er lettere å fokusere på lykke etter at jeg fikk barn. Føler at jeg da fikk mer perspektiv på ting. Vi vet ikke hvor lenge vi har hverandre, vi vet ikke hvor lenge vi er friske osv, så jeg passer på å nyte hvert øyeblikk!

MadamMim sa for siden:

For en herlig tråd!!

Det er så mye som gjør meg lykkelig, og så enkle banale ting!

Når jeg f.eks har trent hest og hund, alt stallarbeidet er gjort, og jeg forer hestene. Den gode lyden av fornøyde hester som gomler på maten sin i en helt rolig stall gjør meg lykkelig! Og når jeg da kommer hjem og får en trøtt og mett hund som kryper nesten oppi fanget mitt i sofaen, så er dagen en bra dag! :-)

Sothøna sa for siden:

I dag var jeg virkelig lykkelig når jeg kunne gå fra tannlegen med null hull :D

Og når vesla kommer hjem fra skolen,
og hun har hatt turdag i snøstormen,
og hun likevel står der med knallrøde kinn
og et stort smil, og har hatt en kjempefin dag uansett vær :D

Veldig koselig tråd dette :ja:

Kanutten sa for siden:

:love:

Kanutten sa for siden:

I dag var jeg lykkelig da jeg våknet! Så på stormen som raste ute og var glad for at jeg var inne og hadde det godt og varmt..

Er dessuten lykkelig fordi at jeg har ei irsk gryte som snart er ferdig til fortæring...:sikle:

Og overlykkelig for at oppussingen av huset begynner å bli ferdig!!! :heia:

Idarull sa for siden:

Åh, kjenner meg lykkelig når jeg våkner om morran og gutten min ligger ved siden av meg og jeg kan bare krype inntil han!

Er veldig lykkelig nå om dagen! Det hjelper at det er mildere i været.

Maskotten sa for siden:

Når jeg våkner på natta av at lillejenta mi på 7 mnd ukker seg litt og vil ha nærhet og kos og mat. Kikker på meg med de herlige øyene sine :)

Og når lillejenta og herlige storebror sitter i bilen og prater og koser seg mens jeg nesten ser mer i speilet enn fremover :S Sååå glad og ruset på mammaglede!!

kennygirl sa for siden:

• en varm dusj når jeg fryser
  • når kattene ligger foran ovnen, strekker seg og lager de herligste koselyder
  • etter en hard treningsøkt
  • fint vær
  • en god duft

Carisma sa for siden:

Jeg har to typer lykke. En er den adrenalinfølelsen jeg får av trening, å vinne en case på jobben, å treffe venner jeg ikke har møtt på lenge, vinne en diskusjon, være omgitt av inspirerende mennesker, å bekrefte at lønna er på konto...
Den andre er den som plutselig dukker opp. Som når man innser man har en hel lørdag foran seg som ikke er fyllt med noen ting, og det ikke stresser en at man ikke har planer. Å sette seg med en kaffe ute i sola. Være på vei et sted for nye opplevelser; på et fly, i bilen.... Følelsen av at dette; det er en perfekt vinter/sommer/høst/vårdag, og man innser at man har kommet seg gjennom enda et år! Og at man har vokst erfaringsmessig siden sist. Følelsen i lufta når årstidene skifter: Den første lukta av vår, fargen på himmelen den første sommerdagen, det kalde draget som varlser høst eller lukta av snø.

Ja, også shoppinglykke da. Det er en helt egen lykke! :D

streber sa for siden:

*sitte å søke på all verdens herlig musikk på youtube, midt på natten, mens resten av familien sover:D(skal på nattjobb, kan sove lenge i morgen)

Brimstone sa for siden:

Når jeg fikk på meg jeansbuksa fra 2004. Uten stretch. Lever på den enda, egoistisk som jeg er :D

streber sa for siden:

Såklart du gjør, er deg vel unnt!:)

Mille89 sa for siden:

når jeg vet at jeg har gjort en god jobb.

våren som kommer nå.

være helt alene en dag, når du velger det selv.

Timiane sa for siden:

Å meditere under vårsol gir meg en lykkefølelse som får meg til å fly.

streber sa for siden:

Når jeg serverer lavkarbopizza til gjestene og min svigerfar sier han tror det er det beste han har spist!!:D Slikt gir lykkefølelse for ei som elsker å lage mat det!

bevaremegvel sa for siden:

jeg er lykkelig:

når jeg får en hel natt med søvn

når vi får svar på sønnens blodprøver fra sykehuset og de er ok

når jeg får noen timer helt for meg selv, og kan sette meg med noe godt og en god bok

når det er fint vær og jeg kan ta en lang tur med hundene og ha musikk i ørene og bare nyte freden

Kanutten sa for siden:

Jeg er lykkelig når unga kommer hjem fra skolen med et smil om munnen!

Jeg er lykkelig når sambo ser på meg med det skjeve sensuelle smilet sitt.

Jeg er lykkelig når mamma ringer og sier at legebesøket gav bare gode nyheter.

Jeg er lykkelig hver morgen når jeg våkner til en ny ubrukt dag...

Lisa-pyon sa for siden:

Jeg føler meg lykkelig når sola titter fram etter en lang vinter, og asfalten vises igjen, og når det blir varmt nok i solveggen til å sitte der med solbriller og en røyk og en god samtalepartner og bare nyte dagen.

Så blir jeg lykkelig når jeg klarer å gjøre det jeg vil gjøre, som å vaske rommet og gjøre lekser, komme meg på skolen. Slitt med det hele livet pga. AD(H)D(umedisinert), og nå med endret kosthold så kommer jeg med opp om morran, og dagen smiler til meg og jeg gjør lekser og jeg er rett og slett lykkelig :D

mym sa for siden:

jeg er lykkelig når jeg kommer hjem til mine forledre og blir møtt av min elskede gamle pus, og hun bare ligger å maler på meg. Alt annet forsvinner da!

Eucalyptus sa for siden:

-Når vi er ajour med regninger
-Fått en god nattesøvn
-Ute i naturen med hund og familien
-Lese en god bok og nyte en kopp te
-Og når følelesen bare dukker opp fordi jeg har det godt <3

Enig med flere her, dette er en herlig tråd :klem:

silje21 sa for siden:

er lykkelig når alle regninger er betalt, og vi har litt ekstra å kose oss med.
er lykkelig når jeg kommer hjem til ryddet og vasket leilighet etter en skikkelig dårlig dag på jobb
er lykkelig for at jeg har en slik fantastisk kjæreste, som jeg elsker så utrolig masse <3
er lykkelig for at våren er her, asfalt å gå på, solen som skinner, fugler og dyr overalt, Herlig!

streber sa for siden:

Elsker denne tråden, blir automatisk blid av å lese her:D

Sothøna sa for siden:

:ja: veldig koselig tråd :klem:

Lava sa for siden:

• å gå en tur uten jakke, med sola i ansiktet
  • å høre sanden knase under skoene på grusvei
  • å gå på asfalt uten å lage lyd :p
  • Fine meldinger fra kjæresten min
  • å kose med barnebarna
  • når sønnen min er i godt humør og rydder rommet helt alene
  • bamseklemmer fra kjæreste
  • å ligge på armen og høre fin musikk

osv osv. Det er utrolig mye som gir glede og lykke :love:

Kjempefin tråd!

Idarull sa for siden:

Når jeg åpner en pakke fra iHerb!
Når jeg vet jeg skal på knalltur til London og shoppe masse!

dumidalia sa for siden:

Jeg er lykkelig når jeg draar meg søvndrukken opp av senga klokka alt-for-tidlig, kommer inn på rommet til den som vekket meg og han står med armene mot meg og jubler MAMMAA!!
Jeg er lykkelig når han lærer seg nye ting, i dag kledde han på seg en sokk selv <3
Jeg er lykkelig når jeg opplever fremskritt og utvikling hos barna jeg jobber med.
Jeg er lykkelig når jeg kan sitte på kafè med ei venninne, uten barn, og bare skravle om alt og ingenting og ingen av oss skal rekke noe.

Jeg har tenkt mye på glede i det siste, siden jeg har slitt litt med å finne den. Men jeg velger selv hvor jeg setter mitt fokus, og det blir stadig lettere å glede seg over små ting :)

streber sa for siden:

så bra gleden er lettere å finne nå, fint innlegg:)

Treningsfrik sa for siden:

Jeg er lykkelig når jeg bestemmer meg for å være det. Lykkefølelsen er styrt fra hodet og mer eller mindre bevisste tanker. Så jeg kan bestemme meg for at nå skal jeg virkelig kjenne på alt jeg har å være glad for. Og jammen er det mye når jeg bare får tenkt meg om.

TrillTrall sa for siden:

Når jeg kommer hjem og ungene kommer løpende ut i gangen og nærmest sloss om å få klemme meg først. :love:

Og når jeg kan krype under dyna og tett inntil kjæresten etter en lang dag og bare kjenne varme og nærhet og kjenne med hele meg at jeg er hjemme når jeg er i armene hans... :love:

Kanutten sa for siden:

Jeg følte meg overlykkelig i dag da jeg våknet!

Sola snek seg inn vinduet i stua.
Sambo har fri og vi skal tilbringe hele dagen sammen. :love:
Ungene våknet av seg selv. :eek:
Jeg kjente for første gang på mange måneder at kroppen begynner fungere.

Nedturer har også sin verdi for de får deg til å sette pris på det man vanligvis allerede har! :hearts:

streber sa for siden:

Da jeg stod opp i dag, trøtt som bare det og kom til å tenke på at jeg ikke måtte stresse i kveld etter tidligvakten, middagen behøvde kun oppvarming, fridag i morgen og at bare jeg og minstejenta skulle være hjemme hele kvelden aaaah:DVi skal se jentefilm alene i kveld:)

Antoinette6 sa for siden:

[center] :ja: SOLEN :ja: [/center]

Klara sa for siden:

Ah, for en vidunderlig tråd!

Jeg er lykkelig når...

...jeg lager deilig mat, og det blir godt
...sola varmer langt inn i sjelen
...klesvasken er tatt og jeg har en kurv med nystrøket sengetøy
...kjæresten min legger seg inntil meg :love:
...jeg klarer noe skikkelig bra
-og det blir lagt merke til
...jeg luker
...jeg våkner til et ryddig hjem, fordi vi faktisk klarte å rydde kvelden før :p
...kjøleskapet er fyllt opp av godsaker
...jeg treffer en venninne jeg ikke har sett på lenge, og vi ler så mye at det er vanskelig å puste

silje21 sa for siden:

Blir glad når jeg ser denne tråden med så utrolig mange positive mennesker, som ser så mye bra i hverdagen sin :D

Muff-muff sa for siden:

Åh, det er så mye! Heldigvis!

Jeg har en grunnleggende lykke, som er der hele tiden, uavhengig av dagsformen ellers. Den lykken er bygd opp av kjær familie, gode venner og at jeg er så heldig at jeg bor i Vesten og til og med er norsk.

I hverdagen er jeg lykkelig når jeg kan ta en dusj helt alene, når datteren min får til noe nytt, når sønnen min spontant sier han elsker meg, når jeg smiler til noen på gata og de smiler tilbake, når jeg og sambo er skikkelig barnslige med latterkrampe... Og så mye, mye mer. Det kan bli en lang liste, men jeg stopper der for nå :)

streber sa for siden:

Da jeg etter en deilig forfriskende dusj med velduftende produkter,alene i huset, landet i godstolen, satte på fin musikk og tok innover meg at jeg har FRI i dag! :rolleyes:DA var lykken fulkommen! :DElsker jobben min, men det ER en jobb og den ER slitsom, så fri gjør veldig godt!

Edla sa for siden:

Jeg var riktig lykkelig imorges når regnet øset ned utenfor vinduet og de to yngste barna mine kom opp i sengen med en bok og vi lå lenge unner dynen og bare koset oss!

Egentlig gir barnen meg mye lykke i det hele tatt. Jeg har tre flotte barn jeg, heldige meg!

Tidl. medlem sa for siden:

Kroppskontakt er en sikker vinner! Den tilhørigheten jeg føler da er fantastisk.

Ellers har jeg noen øyeblikk på skolen som er helt fantastiske! Da det går opp for meg at dette "får jeg lov til" å drive med. Jeg får til og med støtte igjennom lånekassen til å gjøre det! De øyeblikkene og "rusen" en noen ganger får når en leser eller skriver er fantastiske.

Eller de dagene jeg sitter timesvis å diskuterer! Det er deilig.

For å ikke snakke om feiringen av øyeblikkene! Sette seg i sola midt på dagen en onsdag, kjøpe inn musserende vin og tapas. Bare skravle i parken og ligge der hele dagen <3

Nnem sa for siden:

Når jeg ser ungene leker så godt sammen og ler. Da bruser det virkelig inni meg.

Når min kjære stryker meg på ryggen når vi ligger i sengen.

Når min kjære og jeg driver å erter og tullekranger og ender med å le oss ihjel.

I love my family:love:

streber sa for siden:

Mye fin lesning! Deilig å lese om alle som er tilstedet i livet sitt og verdsetter øyeblikkene:rolleyes:

FrøkenFjong sa for siden:

:4klover:Lykken er:

• å samle familien til et måltid/en kosestund:love:
  • å ha mannen hjemme på fri (når han ikke er på jobb)
  • å bestige fjelltoppen og kjenne havluften mot ansiktet (har en fast fjelltopp jeg går til i nærheten av huset mitt)
  • posetive tilbakemeldinger
  • livet!!!!!!!!!!:blomster:

Klara sa for siden:

Et nyvasket hjem, god mat i kjøleskapet som snart skal bli lunch og solskinn ute! Lykke!

TigerTove sa for siden:

Når jeg ligger under dyna med armene til sambo rundt meg og en katt på hver side som maler i kor :love:

LibraGirl sa for siden:

Når selv trusene er begynt å bli for store, ja da er jeg lykkelig :D

Er egentlig lykkelig for det meste da jeg egentlig har det veldig bra,
spesielt etter jeg begynte på lavkarbo! :)

streber sa for siden:

Etter en så god vakt på jobb, som denne i kveld har vært, da er jeg lykkelig. Når jeg plutselig tørr noe jeg ikke har turt på 1 år, da er lykken også der:rolleyes:

kjerstiva sa for siden:

Jeg er lykkelig når barna mine er glade:-)

Jeg er lykkelig når jeg endelig får ei bok jeg har ventet lenge på i postkassen min.

Jeg er lykkelig når jeg mestrer noe nytt!

Jeg er lykkelig når jeg treffer mennesker jeg har mye til felles med.

streber sa for siden:

Med fare for å høres en smule teit ut...her kommer dagens lykkeligste stund: satt på verandaen i etterlengtet solskinn, med stolen bikket bakover, så rett opp i en blå himmelen og studerte pudderhvite skyer:rolleyes:Gjorde som da jeg var liten å så etter hva skyene lignet på, mannen måtte begynne med rengjøringen av bilen og ungene er bortreist, så dette var en stund helt for meg selv:)

chippy sa for siden:

• Lønning

silje21 sa for siden:

Hørtes aldeles herlig ut det scenarioet der :)

-Lykkelig når sola skinner, plenen er nyklipt og huset rent (eller vel leiligheten hehe) og når ting blir som man har planlagt :D

streber sa for siden:

Herlig ja, var vanskelig å rive seg ut av drømmeverden min og gjøre alt det andre som skulle gjøres kan du si:p
[size=4][/size]
Skriver under på dine "lykkelig når" jeg også, skal igang med gulvene nå:)

silje21 sa for siden:

Også lykkelig når det er mannfolket mitt som gjør ryddinga, slik som nå, fordi nå skal jeg nemlig på jobb hehe

Have fun :D

streber sa for siden:

Puffer litt på denne:)
Åpnet akkurat kaffeboksen for å gjøre klar moccamasteren til i morgen tidlig å snuste inn den deilige lukten, gleder meg til å trykke på knappen i morgen og kjenne duften spre seg i huset:rolleyes::D

vannhull sa for siden:

Akkurat de siste ukene har det vært pesete på jobb. Det er mye greier rundt omlegging av datasystemer og andre greier som skal gjøres på absolutt kortest mulig tid :P Men i dag så satt jeg meg på kontoret mitt, lukket døren og ringte til legen min. Så bestilte jeg meg en time til å ta ut hormonspiralen. Whohoooo!! snakker vi baby.. JAAA :D :D :D Trenger vel ikke si at jeg smilte fra øre til øre resten av dagen? ;)

Yrla sa for siden:

Jeg føler meg lykkelig når jeg opplever at jeg og sønnen min møtes i kjærligheten.

streber sa for siden:

Det er virkelig lykke, fint skrevet:rolleyes:

vaskeklut sa for siden:

Jevnt over så opplever jeg for første gang å være lykkelig, takket være sambo. Han er det beste som noen gang har hendt meg :love:

Men jeg er spesielt lykkelig når han tror jeg sover og han stryker på meg. Det er nok det fineste jeg vet :hearts:

(Ja, og så ble jeg kjempelykkelig i går da jeg oppdaga at mandelbollene i Fristende Lavkarbo-boka smakte og hadde nesten lik konsistens som "skikkelige" boller:D:o:cool: )

Carisma sa for siden:

Når jeg overvinner lakenskrekken og får meg litt sårt tiltrengt søvn. :o. God natt!

heidia79 sa for siden:

Når eg klarer og streve meg på toppen av fjellet etter en laaang motbakke! Den "gode" slitne følelsen.

Når eg henter minimonsteret i barnehagen og han roper "MAMMAAAA" og kaster seg gledes strålende rundt halsen min

Når jeg er ferdig med ei treningsøkt

Når mannen min har støvsugd og rydda til jeg kommer hjem fra jobb

.... LYKKE

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.