Engledans sa for siden:
Har ikke matlyst i dag..... nå må jeg snart finne meg litt frokost, for jeg er sulten.Men har ikke lyst på noe...sukk.....
Engledans sa for siden:
Har ikke matlyst i dag..... nå må jeg snart finne meg litt frokost, for jeg er sulten.Men har ikke lyst på noe...sukk.....
Nerthus sa for siden:
Drikk litt vann og gå en tur :) Kanskje du får mer lyst på noe å bite i etterpå? Søk tilfeldig gjennom oppskrifter på feks lenabeatrice.net og se om noe fenger oppmerksomheten ;)
Engledans sa for siden:
God ide. Har jo drukket allerede i dag da. Kansje finne meg en kyllingfilet og lage en god lunsj.
Engledans sa for siden:
Det ble stekte kyllingfilet terninger og stekt kinakål, og 4 ostechips, av den runde osten med bacon.
Nerthus sa for siden:
Hørtes godt ut :) Jeg har typisk lite matlyst på sommeren jeg... når det er sol ut, og er helt "gal" på vinteren:rolleyes: D-vitamin er kanskje tingen ;)
Tidl. medlem sa for siden:
Å være matlei er grusomt. Skjer med meg med jevne mellomrom. Min redning er enkel godt krydret mat og planlegging av måltider =)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.