Jeg er snart ferdig med min andre uke på lavkarbo. Følger boka til sofie hexeberg, og ligger mellom 20 og 50 karber om dagen. Drikker litt lightbrus, og bruker sukrin på frokosten, kan dette ha noe å si?
Jeg er ikke så kjent med Hexeberg, men et godt tips er å føre inn hva du spiser på diett.no for å se at du får riktig fordelig av protein, fett og karber, avogtil kan det lure seg inn noen skjulte karber som du ikke tenker over! :)
Står at du er usikker på hvilken kostholdsfilosofi du bruker, følger du Hexeberg til punkt å prikke?
Selv har jeg ( som var pepsiholiker som det holdt) kutta på denne i ukedagene, og det har vært positivt for meg!
Du har holdt på kun i to uker og du må være mye mer tålmodig enn dette. Selv om du ikke er i ketose så er det en omstilling for kroppen å gå over til lavkarbo. Med en BMI på 26 er det tvilsomt at du vil rase ned i vekt selv om man hører at andre gjør det.
Legg maten inn på diett. no som det blir foreslått så har du en god oversikt over fordelingen av fett, protein og karbo.
Spiser du deg passe mett? Drikker du mye vann?
Det er ofte tålmodighet og en liten justering på maten som skal til før det løsner. I tillegg så går man gjerne opp i forhold til syklus.
Jeg ville begynt å veie maten iallefall i 1 uke for å komme inn i det, de fleste får en aha opplevelse. Noen spiser for lite andre for mye rett og slett. Du sjekker lett karber etc.... på www.diett.no [color=#ff0000][/color] Masse lykke til med din lavkarbomat:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.