Noen som vet hva jeg kan spise mer av for å få løsere mage? Jeg må på do men føler at det er for stort det som skal ut. Høres dumt ut men det er sånn jeg har det nå. Får lissom ikke trykt det ut. Aldri hatt det før. Det ble gradvis verre etter jeg begynte med ketose. Gode tips mottas med stort takk.
Jeg synes en skje cocosa gjør godt for magen. Ellers så stemmer det at linfrø oppbløtt i litt vann er veldig effektivt. Masse vann og fiber fra grønnsaker er avgjørende for meg for å holde magen i gang;)
Jeg skal prøve cocosa og psylliumfrø. Takk for svar:) Går til innkjøp av vitaminer/mineraler også. Tviler på at jeg får i meg all vitaminer jeg skal ha med den kosten her. Men alt for helsa. Går ned 1 kg i uka. Gått ned ca 14 kg nå:) skal ned til 75 kg. Har igjen 12 kg:-)):D
Det eneste som helt garantert løsner på magen min når det er nødvendig er det "mindre sunne" alternativet - sjokolade søtet med maltitol. :p Da skal det ikke mye til før jeg løper til toalettet, heller...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.