< Tilbake til oversikten

Betaling på sukkerfritt

cici_aries sa for siden:

Hallo! Jeg fant ingen tråd om dette, så starter denne jeg!

Jeg bestilte noen produkter på sukkerfritt.no og valgte da forskuddsbetaling til bank som betaling. Jeg trodde det ville komme en nærmere forklaring på hva de mente med det når jeg hadde gjennomført bestillingen, men det kom ingen!
Det kom opp et kontonummer, mener de at jeg skal gå inn på nettbanken min og betale til det kontonummeret som en slags regning?

har sendt de en mail også, men har ikke fått svar.

Hva skal jeg i så fall bruke som KID nummer?

Noen som har vært borti dette og vet hvordan det skal gjøres? :o

Livlys sa for siden:

På siden til sukkerfritt under frakt og betaling står følgene:

Forskuddsbetaling til bank ( Ordresummen overføres uoppfordret fra kunden til konto 6320.05.38805. som tilhører Shopzone AS)

Jeg ville da bare brukt merknadsfeltet i betalingen å oppgitt navnet og evt bestillingsnr.

Jabba sa for siden:

Slik gjorde jeg når jeg nå nylig la inn en bestilling der....

cici_aries sa for siden:

ok, da gjør jeg også det! Tusen takk for svar! :)

Kanutten sa for siden:

Jeg bestilte ting fra Sukkerfritt aka Shopzone AS. En god del av det jeg fikk var utgått på dato.. LANGT over! Jeg prøvde ringe, sende mail, sendte sms et etc mange ganger, men fikk ALDRI tak i noen. Kommer aldri til å handle der igjen.

Jabba sa for siden:

Oi...skal sjekke datoen på sjokoladen jeg har fått.....

Jabba sa for siden:

Alle mine mørke sjokolader går ut i 2013 så det er ikke noe problem her iallefall....De forsvinner nok leeeeenge før den tid..... ;-)

Kanutten sa for siden:

Det var noe nøttegreier jeg fikk som var utgått. Hadde det bare vært ren sjokkis hadde jeg ikke brydd meg så mye, men siden det var nøtter turte jeg ikke spise dem. Men som sagt, jeg klarte overhodet ikke få kontakt med firmaet!!!!

Jabba sa for siden:

Så lite seriøst av firma da! Skjønner godt at du ikke vil handle mer med dem ja....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.