Hallo! Jeg fant ingen tråd om dette, så starter denne jeg!
Jeg bestilte noen produkter på sukkerfritt.no og valgte da forskuddsbetaling til bank som betaling. Jeg trodde det ville komme en nærmere forklaring på hva de mente med det når jeg hadde gjennomført bestillingen, men det kom ingen!
Det kom opp et kontonummer, mener de at jeg skal gå inn på nettbanken min og betale til det kontonummeret som en slags regning?
har sendt de en mail også, men har ikke fått svar.
Hva skal jeg i så fall bruke som KID nummer?
Noen som har vært borti dette og vet hvordan det skal gjøres? :o
Jeg bestilte ting fra Sukkerfritt aka Shopzone AS. En god del av det jeg fikk var utgått på dato.. LANGT over! Jeg prøvde ringe, sende mail, sendte sms et etc mange ganger, men fikk ALDRI tak i noen. Kommer aldri til å handle der igjen.
Det var noe nøttegreier jeg fikk som var utgått. Hadde det bare vært ren sjokkis hadde jeg ikke brydd meg så mye, men siden det var nøtter turte jeg ikke spise dem. Men som sagt, jeg klarte overhodet ikke få kontakt med firmaet!!!!
Så lite seriøst av firma da! Skjønner godt at du ikke vil handle mer med dem ja....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.