< Tilbake til oversikten

Endelig i ketose igjen...

Nesly sa for siden:

=Deilig! Sprakk for noen uker siden og har hatt en pause på kanskje 3 ukers tid. Har holdt meg unna brød og poteter men har spist en del godteri og diverse ja..masse frukt.. Gått i vanlige knekkebrød i stedet for lakarbo.. Resultat: opp ca 2 kg.. Er nok en del vann da, så går nok fort ned igjen..
Begynte på lavkarbo/ketolyse igjen på mandag, og NÅ kjenner je en del av disse HERLIGE virkningene av ketolysen!

-Hadde ikke vært på do på mange dager, og endelig får jeg kommet på do regelmessig igjen! Har vært på do flere ganger i dag..sorry detaljene!

-HUDEN min har vært kvisete og fæl de siste ukene, etter få dager med ketolyse tørker kvisene ut og huden ser bedre ut!

-Jeg FØLER meg bedre, og slankere...høres kanskje teit ut men får en god følelse og har det bra med meg selv om jeg er på ketolyse enn når jeg stapper i meg karbo/sukker..

-Bedre humør:)

-Sover bedre

osv....

ccgirl1982 sa for siden:

Så bra du er igang igjen :)
Er helt enig med deg at vi føler oss mye bedre i kropp og sinn når kroppen kommer i ketose- føler kroppen fort blir strammere når vesken forsvinne og kg minker:p
Lykke til med ketolyse og målet ditt:)

Festina lente sa for siden:

Ja, er det ikke deilig? :)
Jeg har slurvet mer eller mindre siden jul, men nå når dagene blir lysere og varmere kommer viljestyrken sakte men sikker tilbake :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.