Meget interessant. Jeg har ikke den store erfaringen med hjertetrøbbel, men da min mor fikk problemer, måtte hun ta vanndrivende medisiner for at det ikke skulle hope seg opp vann i kroppen, særlig lungene. Syns dessverre det høres ut som om Atkins' siste dager må ha vært forferdelige. Men hvis han var i koma, er det jo å håpe at han ikke merket så mye til det. Uff!
Søstra mi lå i koma i 4 dager.... Da hun ble lagt inn veide hun 51 kg. Da hun døde 4 dager senere veide hun 63 kg. Dette kunne vi lese i journalen hennes (som ble frigitt fordi vi hadde en sak gående med "pasientklagenemden" ).
Og jeg kan fortelle at det å se sin ellers tynne datter/søster blåse opp som en ballong ikke gjorde situasjonen noe bedre for oss som våket over henne.
Jeg har stor medfølelse for Atkins' familie ...........
Nemlig, altså. All mulig medfølelse, Nille! Så grusomt å se en søster i en sånn situasjon! Det gjør meg så usigelig vondt å tenke på det.
Min mor døde også noen få måneder etter. Så har vi i hvert fall fått det på det rene - hjerteproblemer og slutten av livet = vektoppgang som pokker. Så da vet vi hva sikkert noen av oss har i vente en eller annen gang.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.