< Tilbake til oversikten

Hvilke vitaminer?

Ju9ta sa for siden:

Kom på at jeg tar jo ikke noen vitaminer nå..
Fant fram jern tbl mine igår og kikket på de, men d var jo 156 g karbs i 2 tbl..:eek::eek:

Hvilke type vitamin tilskudd tar dere?

Charlott sa for siden:

Sikker på at du ikke har blingset litt? 156 gram tilsvarer jo str på 3 egg ca :p
Svæææære tabletter? ;)

Ju9ta sa for siden:

Hmm, må gå å sjekke igjen...

Ju9ta sa for siden:

Men d står 156 karbs på 2 tbl..?

Charlott sa for siden:

Snåle greier.... tablettene er jo ikke i nærheten av å veie 156 gram, kanskje det er en annen måle-enhet det står?

Gerd sa for siden:

Jeg tar tablettene som er laget for kuren :)

Sungrazer sa for siden:

Jeg tar ca. 7200 IE Vitamin D hver dag, og ca. 4 - 600 mg magnesium hver dag. Jeg veier 85 kg.

Ellers så får jeg mer enn nok av det jeg trenger i kosten. :)

Maskotten sa for siden:

Jeg ammer så jeg trenger endel vitaminer..
Tar alltid en multivitamin (solaray), 2 omega 3 kapsler med god kvalitet(Eye Q), 2 magnesium og 1 Dvitamin (fordi jeg vet jeg har D vitamin mangel).

Alle vitaminene inntas om morgen og jeg kjenner stor forskjell på dager der jeg glemmer vitaminene..(energien) om enn bare psykisk :P

HappyMe sa for siden:

Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan være mer gram karbohydrater enn tablettene veier. Kan jo ikke veie mer enn et par gram?:confused:

IKJ sa for siden:

Man trenger vel ikke å ta jerntilskudd om man ikke har fått påvisst jernmangel av legen. Man får uansett nok jern fra kosten. Det er farlig å få i seg for mye jern, så bare glem jerntabelettene uansett hva det står på de. Hvis du kjøper vitamintilskudd i butikken, så vær obs på at noen typer inneholder sukker. Jeg bruker gerimax daglig energi, den inneholder dessuten magnesium som hjelper mot kramper.

Sunroad78 sa for siden:

Eg tar 2 trankapsler og ein kvitløkskapsel kvar dag, likavel fekk eg påvist D-vitaminmangel på siste blodprøvesjekk. Elles tek eg ingen tilskudd, men når eg var på ketolysekuren tok eg dei anbefalte ketolysetablettane.

Sbond sa for siden:

Jeg tar bare de tabelettene som hører til ketolysekuren!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.