< Tilbake til oversikten

Er det noen pastiller og tyggiser som er ok

~Vimsa~ sa for siden:

Hr gått på ketolyse kuren en stund nå, og jeg savner skikkelig å kune ta meg en tyggis eller pastill:rolleyes:

Er det noe som er ok å ta?? Fant disse patillene der det står 0 karb, men stemmer dette:confused: www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-845141.aspx
Noen som vet om noen pastiller og tyggiser som er greie å få tak i som jeg kan ta en eller to av i løped av dagen??
Pleier å holde meg på 8 karb per dag ca, og har ikke lyst til å ødelegge kuren:o

Charlott sa for siden:

Fribol`n fra apoteket er lov og store IFA i pose :)

Snorkfroken76 sa for siden:

Hva med de Halslinse-kopiene "Ekstra Sterk" eller hva de heter? De er sukkerfrie, og jeg har kost meg litt med dem. Og så spist none Rucola uten sukker når jeg har vært skikkelig fysen..:) Er ikke alle sukkerfrie drops ok? (altså om man tåler litt søtningstoff/søtningsalkoholer etc.?)

Jabba sa for siden:

Nei - alle er ikke ok. De som er søtet med xylitol styrer jeg unna da xylitol blir oppfattet som sukker av kroppen og gir blodsukkerstigning....

Snorkfroken76 sa for siden:

Ok! Takk for svar! Har lest så masse de siste ukene at noe går i glemmeboka innimellom! ;)

Jaruba sa for siden:

Fribol inneholder 0 karbo og du kan få de i smaker som sitron, lakris, polkagris, karamint og flere andre. Veldig gode å ha i reserve og har reddet mange stunder hos meg :). Kjøpes på apotek. Vær forsiktig med andre selv sukkerfrie utgaver da disse ofte inneholder mange karbohydrater allikevel, les på innholdsfortegnelsen.

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Store Ifa, men ikke de med ekte fruktjuice i, altså bare de med lakris- og lakris/jordbær-smak. Fribol, kjøpes på apoteket. Og jeg spiser også sukkerfrie doc stærk. De er skikkelig gode. Fikk i starten beskjed om man kunne spise läkerol, men det virker det ikke som om kroppen min er helt med på, så jeg styrer unna dem.

TrineG sa for siden:

Jeg er nyskjerrig på disse fra Fribol,men er hva er de søtet med ? Jeg er så skeptisk til all kunstig søtning :o

Jabba sa for siden:

Fribol er søtet med Sucralose....(Splenda)

TrineG sa for siden:

okei, takk for svar :)

Froskeprinsessen sa for siden:

I går var jeg så fysen at jeg gikk å tok med en tskje med økologisk peanut smør med en dråpe søtning på, det varer lenge det, sitter jo fast i munnen og blir jammen meg kvitt søt suget etter det...:-) kanskje ikke den sunneste varianten men det var jo ikke mye og det funket

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.