< Tilbake til oversikten

Lengter etter sommeren ...

wollafruen sa for siden:

Åååh...som jeg begynner å glede meg! Vi har mange sommerferieplaner i år, blant annet tur til Italia med mange vennefamilier, og det gleder jeg meg veldig til! I går kveld googla og søkte vi på både dette og hint, og drømte oss bort, vel vitende om at drømmen faktisk blir sann utpå her :) AH! DEILIG å tenke på!

....og siden jeg drømte sånn om sommeren i går, så var det jo heeeeeelt naturlig å kjøpe årets sommerskjole i dag...hehe.. Litt uvant for meg med både print og fargene, men synes egentlig den var kul. Tror jeg..? Mulig den må "gås inn" litt, så jeg blir litt vant :p

Kitsu sa for siden:

Å, så flott og sommerlig du så ut. :D

Hadde litt samme greien i går jeg, bestilte meg et par sommersko på nett. Satt og drømte om sommer og sol.

Bøtt sa for siden:

Nydelig kjole:)

Å ja ser frem mot sommeren her også varme, sitte ute ,reise på landet:drømme:

langaard sa for siden:

Å den var skikkelig lekker!! Du kledde den veldig godt!:)

wollafruen sa for siden:

Hihi...tusen takk - dere er da søte :) Som sagt; jeg må nok venne meg litt...så jeg prøvergår den og venter på sommern... ;)

Cherry sa for siden:

pengeboka mi GRUER seg til sommeren, for jeg kommer til å gå amokk i sommersesongens klær:p

Regret sa for siden:

åh den kjolen på cubus det der til 199? vurderer å kjøpe den selv, den er så utrolig fin! Lengter som bare det til sommeren jeg også nå.. huff, er så lei av snø og annet drittvær.

marjusen sa for siden:

haha, var klar for å lese om sommer, øl, båtliv og sol jeg... men kjoler? jaja

wollafruen sa for siden:

Ikke cubus - men HM, og til 199 kan man jo "lære seg" så mangt av klesplagg.. :p

Regret sa for siden:

Ja, det stemmer! HM var det, ikke cubus :P jeg som blander reklamene på tv nå hehe

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.