< Tilbake til oversikten

Ny her

ritaasin sa for siden:

Hei alle sammen! :) Jeg er ny på dette forumet, og har begynt å lese gjennom de fleste trådene!
Jeg har nå tenkt til å begynne med lavkarbo, og se om dette er noe for meg. Først og fremst gjør jeg dette for å få en bedre helse, mer energi og ikke minst føle meg bedre.
Det er mange som har fått fantastiske resultater av dette, og noen ikke. Jeg er utrolig spent for å se om dette er noe for meg. Jeg er nyskjerrig på om dere har tips til: Frokost,lunsj,middag og kveldsmat?
Jeg er egentlig mest nyskjerrig på hva dere har gjort, og om dere har fått resultat.
Takk for svar :) :D

arnakristin sa for siden:

Hei,
Går du inn her, så finner du linker til inspirasjon i matveien i tillegg til masse annet nyttig for en nykommer i lavkarboverdenen. Forslag til måltider er litt avhengig av hvor på lavkarbo skalaen du har tenkt å legge deg på.
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

Jabba sa for siden:

Ja, resultater har det blitt. Jeg har blitt kvitt 40 kilo ved å følge ketolyse.....
Velkommen til oss forresten.... :-)

Charlott sa for siden:

Hjertelig velkommen og lykke til! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.