sistegang sa for siden:
Noen som veit noe om kriterier for operasjon av løs hud på magen og låra?. Får å stramme opp puppene, måtte avstanden fra "halsgropa" til brystvortene være minst 28 cm. Finnes det tall for hvor langt "forkleet" skal være.
sistegang sa for siden:
Noen som veit noe om kriterier for operasjon av løs hud på magen og låra?. Får å stramme opp puppene, måtte avstanden fra "halsgropa" til brystvortene være minst 28 cm. Finnes det tall for hvor langt "forkleet" skal være.
ChristineSixteen sa for siden:
Jeg har hørt snakk om 4 cm men veit ikke om det stemmer. Inntrykket mitt er at dette avhenger av hvor du er på konsultasjon, fylkessykehus er mye strengere enn private klinikker som utfører operasjoner for staten. Jeg hadde konsultasjon på Aleris, og de målte ikke henget mitt i det hele tatt. Kirurgen kikket bare på magen min og sa jeg fikk operasjon :)
Bestemamma sa for siden:
Vil det si at om en har over 28 cm får en slik operasjon gratis?
Bonitta sa for siden:
Kriteriene for bukplastikk varierer fra klinikk til klinikk, men de "snilleste" krever bare 2 cm heng.
Om du kikker inn på forumet bukplastikk.no vil du finne masse nyttig info i denne forbindelse ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.