100til75 sa for siden:
Har vært så flink i 7 uker,men sliter litt i dag, Er d helt krise å spis en kebab uten pita eller en burger uten brød?? :rolleyes:
100til75 sa for siden:
Har vært så flink i 7 uker,men sliter litt i dag, Er d helt krise å spis en kebab uten pita eller en burger uten brød?? :rolleyes:
Jabba sa for siden:
Neida - det er ingen krise....en ordentlig hamburger inneholder sjeldent mer enn 1-3 gr karb....
Bare pass på at du får hamburger og ikke karbonade.
manne sa for siden:
Om du bestiller kebabtallerken uten pommes frites og mais får du med ekstra kebabkjøtt som regel... ;)
Señora sa for siden:
Spiste kebab her en dagen, og dagen etter viste vekta - 600 gram, så ja til kebab, nei til det ulovlige tilbehøret, ja til det lovlige tilbehøret.
marjusen sa for siden:
Jeg spise kebab engang i blandt. Bestiller bare i pita, men spiser seff ikke pitabrødet. Tar også uten mais og ekstra kjøtt:D
Er vel bare sausen det kan være litt karbo i da, men det er det verdt engang i blandt. Junk er herlig på travle dager eller søndager:P
Klistine sa for siden:
Kebabtallerken var faktisk ingen dumt forslag :D Det skal jeg huske på til en dag jeg ikke klarer å motstå junkfood :D Tenk da.. junkfood uten dårlig samvittighet?? Det må da være fantastisk :D
Mithila sa for siden:
Ja, enig! kebab uten brød fungerer fint! Men eg er skikkelig deppa i dag, gjekk på ein supersmell med ein pose chips! At det går an! Blir så deppa når sambo reiser i Nordsjøen at følelsane tar totalt overhånd! SÅ misfornøyd med med sjølv :(
Fjasnissen sa for siden:
Ville i tilfelle gått for kyllingkebab (der de bruker ordentlig kylling) eller shishkebab (der de bruker ordentlig kjøtt). Det er nok en del stivelse og drit i den farsedeigen de bruker til vanlig de fleste steder.... men jeg har også spist litt kebab (etter noen måneder på kuren) fra tid til annen... uten å spise brødet så klart. Hvor mange karber det er i sausen er vanskelig å si, men det er nok mindre i den enn det er i en enkelt lompe, for eksempel ;)
marjusen sa for siden:
på kebaben her bruker dem rent sauekjøtt.. og det er den beste kebaben jeg vet om. nam nam..med løk og salat. og kebabdressing:D
surflover sa for siden:
Her hjemme lager vi ofte hjemmelaget burger som er MYe bedre enn de vi kjøper ute!
Bortsett fra at jeg kan savne pmmes frites innimellom, så er det mye tilbehør som gjør burgeren DELICIOUS!
Her er min oppskrift (med bilder) som jeg får vann i munn av bare av å tenke på den! Anbefales!
Cassiopeia sa for siden:
Når jeg fyser som verst kjøper jeg kebab og dressing fra Aramso på Kiwi. Kebaben (farsebabb) har 5% KH om jeg ikke tar feil. Dressingen er mayo-basert og har 3,8% KH (49% fett).
Smaker helt utmerket i seg sjøl, og enda bedre med en god salatmix attåt.
Jeg spiser den gjerne med Mama Lupe's tortillas, i et stort hjertesalatblad, eller gafler rett fra tallerkenen.
Det er sikkert stivelse i farsen, men so what? Jeg tåler noen små gram en gang i blant.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.