Hei er 29 år gammel gutt, veier rundt 94kg nå, vil ned til 75-80kg.
Jobber som tømrer og er ganske aktiv føler jeg.
Gått nå en uke på ekstreme diet kuren til spisdegslank.no
a) hvor handler folkens maten? handla selv på ja spisdegslank.no,
b) Er så kvalm av brødet nå, spist det rent, kan man ha på noe pålegg??? hva anbefales da??? synes ferdig rettene dems er gode, kan jeg bare droppe brødet helt og heller ta 3stk ferdig retter iløpet av dagen?
c) Savne noe sinnsykt det å kunne ta en tur innom deli deluca og handle med meg en varm kakao og 3 ny steke boller etter en hard dag, hva annbefaler dere til å kunne kose seg med? kan man drikke pepsi max eller fun light saft?
d) kunne tenkt meg å bgynt å trene mere, gå turer osv, litt kjedelig aleine, noen som har lyst å være med?
e) begyt å slite litt med hodepinne, hva kan det komme av? ??
Det som slår meg når jeg leser spørsmålene dine er at du ikke har noe særlig kunnskap om lavkarbo. Spisdegslank er helt kurrant og maten er god, men du må lese og lære og bør skaffe deg noen bøker/låne på biblioteket og lese her inne.
a) Jeg handler maten i daglivareforretningene som alle andre
b) Det er meningen at du skal ha pålegg. Velg pålegg uten karbohydrater, f.eks kokt skinke, ost, syltetøyet til spisedegslank osv.
c) Det beste er å ikke bytte ut boller med annen kos men å lære seg at kos ikke er det samme som å måtte spise. Men litt pepsi max er greit innimellom, det samme er fun saft. Man kan ta en atkinsbar eller litt mørk sjokolade eller nøtter. Mens du bruker spisdegslankmenyene for å gå ned i vekt så bør du holde deg til disse, det er meningen at sammensetningen og opplegget fungerer optimalt slik det er satt sammen og legger du på litt her og der av mat så vil du kunne oppleve at vekten står stille.
d) Du bør opplyse hvor du er fra så folk i området kan ta kontakt med deg.
e) hodepine er vanlig ved overgang til ketose og vil gå over. Drikk mye vann.
Du bør starte med å lese følgende tråder her inne:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.