< Tilbake til oversikten

Smerter i nyrene

galbi sa for siden:

Er det noen som har opplevd å få problemer med nyrene med lavkarbokost?
Har hatt store smerter i siden av ryggen ,rett under ribbena på venstre side i helga.
Litt bedre nå heldigvis,skal bestille legetime i morgen om det ikke er bra.

Drikker ca 2 liter vann om dagen,prøver å få i meg mer men har litt problemer med det.

TigerTove sa for siden:

Vet at allerede svake nyrer kan reagere på overskuddsprotein som skilles ut via nyrene. Høres ikke bra ut hvertfall, håper det ordner seg.

Sbond sa for siden:

Ikke gå for lenge med dette, nei, kom deg til legen hvis det fortsatt er vondt i morgen! Ikke for å skremme deg, men jeg er en av dem som " drøya" legebesøket, og nyrebekkenbetennelse er ikke noe jeg vil anbefale, var innihelsikkens vondt, og kan være ganske skadelig..

Dette var riktignok ikke i forbindelse med lavkarbo.. faktisk, kanskje dette er litt offtopic, men jeg har ikke hatt UVI en eneste gang etter at jeg begynte på lavkarbo ( BANK I BORDET), mot minst 1 gang i mnd tidligere! Vet ikke om det skyldes kosten, men herlig er det!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.