Jeg er utdannet kokk, har jobbet på resturant, kro/gatekjøkken, storkjøkken, ferskvare/butikk, som servitør og som dagmamma.... Ingen av delene har noe med denne jobben å gjøre, men det ser ut som de ikke er ute etter en som absolutt MÅ ha jobbet med dette før. Derfor har jeg lyst til å prøve!
jeg er veldig opptatt av klær og moter så personlig, selv om jeg ikke har noe kurs/skole.
Jeg vil også søke på denne: www.zett.no/47/job/position?jId=60918 Her er jeg litt usikker på om de krever erfaring/skole. Men jeg har jo 3 barn selv og jobbet som dagmamma 1 år nå + 1 år for 3 år siden... Så.... Kanskje?
Kan noen hjelpe meg å skrive en søknad? Jeg har ikek peiling på hvordan den skal settes opp. Hva jeg skal skrive. Er det kun skole/praksis som skal skrives ned, eller skal jeg mimre litt om selv også..... Jeg er helt BLÅST altså! :confused:
På kaleidoskopet på nettet ligger det både eksempler på CV'er og søknader. De er fine å bruke :) De er veldig gode eksempler på hvordan rekkefølge etc ting bør komme i :)
Lykke til :)
Jeg leste om CV'er og jobbsøknader hos dagbladet.no, og sendte det avgårde til min far for å sjekke tyrkleifer og slikt. Han var meget imponert over søknaden. Så, jeg anbefaler dagbladet! ;) (Min far jobber forresten som oversetter, og har mye erfaring med jobbsøknader)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.