< Tilbake til oversikten

Jobbsøknad.... hjelp!

elian sa for siden:

Når jeg tenker meg om så har jeg aldri skrevet en eneste jobbsøknad i hele mitt liv!!!!!!

Alle jobbene mine har jeg fått gjennom venner og kjente.... Så nå sliter jeg litt....

Jeg skal søke på denne jobben: www.finn.no/finn/job/object;pdc=1110645934925?finnkode=5209033&sid=1aE1YiT-E903179&pos=37

Jeg er utdannet kokk, har jobbet på resturant, kro/gatekjøkken, storkjøkken, ferskvare/butikk, som servitør og som dagmamma.... Ingen av delene har noe med denne jobben å gjøre, men det ser ut som de ikke er ute etter en som absolutt MÅ ha jobbet med dette før. Derfor har jeg lyst til å prøve!

jeg er veldig opptatt av klær og moter så personlig, selv om jeg ikke har noe kurs/skole.

Jeg vil også søke på denne: www.zett.no/47/job/position?jId=60918 Her er jeg litt usikker på om de krever erfaring/skole. Men jeg har jo 3 barn selv og jobbet som dagmamma 1 år nå + 1 år for 3 år siden... Så.... Kanskje?

Kan noen hjelpe meg å skrive en søknad? Jeg har ikek peiling på hvordan den skal settes opp. Hva jeg skal skrive. Er det kun skole/praksis som skal skrives ned, eller skal jeg mimre litt om selv også..... Jeg er helt BLÅST altså! :confused:

[center]HELP! [/center]

mofe sa for siden:

Først må du lage CV - har du gjort det? :)

elian sa for siden:

Jepp. Har ikke oppdatert den siden 2003 tror jeg da men....

For en CV skal være et papir hvor alt du har av skole, kurs, jobb o.l skal stå oppført, sant?

Daizy sa for siden:

På kaleidoskopet på nettet ligger det både eksempler på CV'er og søknader. De er fine å bruke :) De er veldig gode eksempler på hvordan rekkefølge etc ting bør komme i :)
Lykke til :)

Daizy sa for siden:

Hvis du har word på maskinen din så er det et cv wizard der :) veldig enkel å bruke, bare skrive inn ditt eget, oppsettet er ferdig!

Elisabet sa for siden:

Aetat har også egne sider med eksempler på søknader og CV. Igrunn ganske fine:D

LilNoor sa for siden: