< Tilbake til oversikten

Brokkoliblanding fra Findus

simmons sa for siden:

Hjelp meg her vær så snill, leser uten å bli klok.
Kroppen er i ketose å jeg sitter å ser på en pose brokkoliblanding fra findus der det er 4 kh pr 100g. ser greit ut men det er noe melkegreier der så jeg lurer på om denne kan ødelegge evt den gode modusen jeg er i. Det er noen "feller" her å der da jeg er på min 3 uke og kan ansees som en fersking :)
Håper noen deler erfaringer her

Takk for ett flott forum da!

Rin sa for siden:

Er det brokkoligratengen du sikter til? Ja, den har vel litt skummetmelkpulver og stivelse i seg, om ikke så mye. Det spørs rett og slett hvor følsom du er for slike ting. :cool: Det ideelle er jo å kjøpe en brokkolikvast, litt fløte og kanskje til og med litt ost istedet, og lage sin egen variant (som ikke tar lang tid, heller) - men jeg ville nok grepet til denne uten spesielt dårlig samvittighet om behovet meldte seg.

simmons sa for siden:

takker :)
kjører safe å lager selv, takk for svar :-D

ltfutt sa for siden:

Har spist mye av både Findus og Landlord sin broccoligrateng - uten å merke stans i nedgangen. Greit alternativ, men begynner å bli noe lei av den etterhvert.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.