< Tilbake til oversikten

Maten ferdig og levert på "døra"

Linda Merete sa for siden:

Jeg har bestilt meg mat nå, slik som leveres på "døra". Må hente den på en butikk i bygda der jeg bor, men da er alle dagsmenyene for 14 dager klare og trenger kun oppvarming..;)
Er det noen andre som har prøvd dette?? Har bestilt maten hos spis deg slank, er lavkarbo menyer. Ser ikke så ille vondt ut assa..
Men er spent på om noen av dere har prøvd dette.
Ser det er mye oppskrifter på mat her inne, men porsjonene er jo så store.. I vår familie er det kun jeg som trenger å slanke meg/ endre livsstil..

Håper virkelig jeg skal lykkes denne gangen, dette er for belastende på syken å "feile" igjen

otika sa for siden:

Hvis du søker på spis deg slank så trur jeg det kommer opp endel ;)

Nerthus sa for siden:

forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=13 her finner du flere tråder om spisdegslank :)

Jeg var kjempefornøyd med maten - den blir litt "babymat" i konsistens - men jeg likte smaken godt, og ELSKET å kunne la være å tenke "mat" hele tiden selv... jeg laget opp egne porsjoner etter oppskriftene i boka etter 4 uker og frøs ned på samme måte så jeg hadde frokost og lunsj "ferdig" :)
Dessuten var det så stor variasjon i måltider at man får litt inspirasjon til man skal lage maten selv :)

Ønsker deg lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.