< Tilbake til oversikten

Konstant sulten! Normalt?

Maylinn26 sa for siden:

Som vanlig tyr jeg til lavkarbo.no når jeg sitter med et spørsmål jeg ikke helt vet svaret på. Kanskje dere kan hjelpe meg denne gangen også:)?
Nå har jeg vært i ketose i 5 uker, å omtrent siden dag 4 har jeg vært konstant mett hele tiden, uten å ha spist mye i det hele tatt. Altså, den gode nye metthets følelsen. Men, i dag har jeg vært sulten fra jeg sto opp! Er dette vanlig?
[size=3][/size]
Til info drikker jeg verken sukkerfri brus eller fun saft, ingen atkins barer heller. Drikker ca 3-5 kopper te i uka med mild søtet te og en gelebolle inni mellom, men thats it.... ;)

manne sa for siden:

Jeg har det sånn ca hver fjerde uke... vet ikke om det har noe sammenheng med da kroppen egentlig skulle hatt mensen eller noe sånt... (jeg har ikke mens pga p-sprøyte)

Jeg har bare vent meg til at jeg har en sånn spisedag en gang i måneden, jeg. Det pleier å gå over til dagen etter. :)

Maylinn26 sa for siden:

Godt å høre at jeg ikke er helt alene da:) Var nesten litt merkelig følelse, for har jo gått med den gode metthets følelsen så lenge.... Jeg verken mangler mosjon eller vann, trener 5-6 dager i uka, å drikker mellom 3 og 4 liter vann om dagen. Er ikke at jeg har noe søtsug heller, heller tvert i mot, er mat jeg har lyst på!

Kitt sa for siden:

Jammen, så spis, da jente!!!:D
Fet, god ketolysemat blir ikke feil når man gjerne vil bli mett!:sikle:

Pleier også og ha en sånn dag eller to innimellom når jeg er lenge i ketose!

Maylinn26 sa for siden:

Så godt å høre!

Sbond sa for siden:

Var litt godt å lese denne, da jeg har det AKKURAT likt idag. Vanligvis har jeg slitt med å i det hele tatt få i meg nok mat ( slet med å komme over 1000 kcal), men idag, idag dere, herregud for en matlyst!!

Håper at det ikke fortsetter sånn, men heller en mellomting mellom slik det var før, og idag!

Idarull sa for siden:

Jeg er sånn hvis jeg får for liten frokost. Da går jeg sulten resten av dagen nesten. Veldig slitsomt!

Maylinn26 sa for siden:

Jeg er nok stort sett et godt stykke over 1000 kalorier;) Ligger nok stort sett mellom 1500 og 1800 om dagen. Prøver stort sett å spise tre eller fire måltider om dagen, men det er svært sjelden jeg er sulten... Men i går var det virkelig helt sykt, det eneste som satte stoppe for det var et svært fettrikt måltid bestående av både ost, øl pølse, feit sommerskinke og majones, først da var kroppen fornøyd! Men, da var jeg leeeeeenge mett også...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.