< Tilbake til oversikten

Cocosa

Engledans sa for siden:

Jeg er litt nyskjerrig på denne. Hjelper den å gå litt raskere ned i vekt? Leser at en del spiser den.
Kan den kjøpes i helsekostbutikk? eller bare på nett?
Hva koster den i Helsekostbutikk, hvis den finnes der?

Kitt sa for siden:

Jada, de har Cocosa i vanlig helsekostbutikker og også på blant annet SmartClub! Er ganske dyr, men drøy!

Her kan du lese mer:

Engledans sa for siden:

Smart club er ikke noe alternativ for meg. Noen som vet om den finnes i Sverige? (Charlottenberg)

Modezty sa for siden:

De har den på de fleste helsekostbutikkene, jeg så de hadde i Sverige når jeg var i Strømstad - så regner med de har den i Charlottenberg også.

Tror den kostet rundt 185,- svenske i Strømstad. På helsekosten her koster den 197,- norske. Men den er drøy, og blir ikke brukt opp på kort tid hos meg iallefall

kiril sa for siden:

på helsekosten i stockholm kostet den hele 220 kr

Engledans sa for siden:

Kan se på helsekosten i Charlottenberg Sentrum, den stenger tidlig, tror ikke det er helsekost på kjøpesenteret. Er jo litt å spare, med kursen da, ja ja, ikke mye...en 30 kr, så får se hvor jeg handler.

Engledans sa for siden:

Ikke grensehandelpris der:eek: Det var litt av en pris du.

surflover sa for siden:

Jeg har kjøpt den på helskosten til 179 kr!

Men nå kjøper jeg tilsvarende (men i større størrelse!) fra Iherb til 85 kr:

www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Coconut-Oil-Extra-Virgin-32-oz-908-g/7227?at=0&rcodeTOZ254

Jeg anbefaler denne ;)

surflover sa for siden:

Det koster 4 $ i porto fordi den veier under 1,3 kg. Tar ca 1-2 uker å få det tilsendt ;)
Bruker du koden min under får du ytligere 5 $ avslag ;)

Engledans sa for siden:

Oj, det var billig porto. Skal prøve koden din jeg. Tusen takk for at du deler.

Klådia sa for siden:

Det ER helsekost på senteret i Charlottenberg:) Den ligger like bortenfor Maxi Mat, på motsatt side. Tror den koster under 200 der. Har ikke vært innom der på en stund, for jeg hamstra da helsekostkjeden Life hadde den på tilbud i Norge før jul.

Engledans sa for siden:

Takk for tips. Da slipper jeg å dra til sentrum for å gå innom helsekosten, når jeg skal ha noe.:D

Sandra35 sa for siden:

Jeg tar 1 ss med cocosa hver dag etter frokost. Den er supergod og jeg synes det er digg å kose meg med ei skje uten noe annet. Den er mild og god i cocos smak. Topp!

Flott å høre at den har gode virkninger også. Det liker vi!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.