Jeg prøvde å bruke søkefunksjonen men den ville ikke samarbeide.
Er det mulig å være i ketose uten noen form for symptomer? Jeg har problemer med nettbanken og har derfor ikke fått kjøpt stix (er det forresten mulig å få kjøpt på apoteket?).
Jeg regner med jeg er i ketose siden jeg har gått ned 7kg på 2 uker, men jeg er en nybegynner og tror jeg har spist for mye karbs enkelte dager. Jeg er en fattig student så jeg har ikke fått gått til innkjøp av kjøkkenvekt enda :o
Så, hva er egentlig symptomer på ketose? Jeg vet jo noen, som dårlig ånde for eksempel. Jeg merker ingen forskjell på kroppen fra tidligere - annet enn at døgnrytmen min endelig er normal, og jeg er kanskje en smule mer emosjonell enn tidligere - dog vet jeg ikke om det har noe med ketose å gjøre?
åh! Jeg trodde det bare var mulig å få kjøpt på nettet. Tusen takk, da skal jeg gå til innkjøp av det på mandag. Jeg er bare redd jeg faller ut av ketose, det hadde vært greit å vite i så fall slik at jeg kan minske inntak av karbs.
Jeg har kjøpt stix på apoteket, kan sjekke hva de heter om du ønsker det. På det apoteket hadde de dem hvertfall bak kassa. Ellers har de det på meny-butikken her. De har også ketolyseboka og pillene, så kanskje du har en butikk i nærheten som har dem og.
Jeg merker ingen symptomer på at jeg er ketose, så jeg har brukt stix for å kontrollere det.
Jeg er på uke to på ketolyse og har heller ingen symptomer. Stixen sier at jeg er i ketose da. Men jeg har "bare" gått ned 1 kg den første uken, og det ser ikke ut som jeg har gått ned stort denne uken. Men stixen viser ketose i allefall, selv om jeg ikke har symptomer
Ja, har fått bort mange kg på kort tid, hadde det bare gått like fort til jeg var i mål hadde det ikke tatt mange mnd, men kan jo ikke regne med det heller :D
Kanskje jeg burde ligge unna stix nå som jeg vet jeg garantert er i ketose, men seinere hadde det kanskje vært greit å kjøpe, når det ikke går like fort i svingene :)