< Tilbake til oversikten

Planlagt selvplaging

wevi sa for siden:

Denne helga tenkte jeg at jeg skal slappe litt av på helgetur med kjæresten og et vennepar til Edinburgh. Jeg tenker å ta det litt kontrollert, men allikevel ikke tenke så mye på hva som er ved siden av biffen min. Av erfaring så vet jeg at den dagen jeg spiser mye karbo igjen, så blir jeg urven og ekkel i formen, så i dag har jeg begynt å spise en del karbo for å slippe uggenheten på turen. Jeg vet at neste uke bli et mareritt, men jeg tror at det blir veldig deilig å bare legge vekk kostholdet fullstendig en helg. Så i helga skal man være oppblåst, sulten og urven, men jeg skal nyte hvert minutt. ;) Å så gleder jeg meg til tirsdag, da skal man tilbake på "fettvogna". God helg alle sammen!

lillemeg88 sa for siden:

god tur, og kos deg :)

marjusen sa for siden:

noen som har det. sku ønske jeg sku på tur også. hehe. god tur da:d og kos deg masse!!! :D

HappyMe sa for siden:

Kos deg i Edinburgh!
Jeg studerer i Skottland selv, det er en nydelig by. Og ja, har erfaring med at det ikke er så lett å være på lavkarbo når man lever på restaurant mat. Lykke til!:-)

wevi sa for siden:

Takk takk folkens! Så koselig med hilsninger. :)

wevi sa for siden:

Å HappyMe. Har du noen tips på hva i absolutt bør få med oss? Vi har tenkt å rusle rundt å bare kose oss, men vi vil jo gjerne få med oss noen severdigheter også. :) Vi har ihvertfall lagt inn en tur til Edinburgh Castle. Den har jeg skjønt at vi ikke må misse. :D

HappyMe sa for siden:

Når man er i Edinburgh må man få med seg slottet ja :D
Jeg anbefaler også å kjøpe et busskort på de guidede bussene (kanskje litt åpenbart, men det er veldig bra). Det er hopp av/hopp på-turer som varer i 24 timer, men veldig praktisk for å se HELE Edinburgh og få med seg litt historie.