Hei, startet med lavkarbo for 2 uker siden og har gått ned ca 5 kg. Vært i ketose hele tiden. Men vekten stoppet heeeelt opp på søndag og har stått stille i 4-5 dager nå. Trener pulsspinn 3-4 ganger i uka. Aldri over 15 karber om dagen og ligger mellom 1800-2200 kallorier om dagen. Jeg er 173 høy og veier 88.5 kg. Spiser mye egg, bacon, ost og gjerne litt pepperoni, endel blomkål/brokkoli til middag. bruker endel lettrømme, kremfløte/matfløte til middag også. Vet 5 kg på 2 uker er ganske bra men det er jo for det meste vann kroppen kvitter seg med. Vil ned til ca 75 kg. Gode råd/tips mottas med stor takk:)
Ja jeg skal bytte ut lettrømmen. Jeg er ved godt mot så håper det ikke tar så lang tid før det løsner igjen. Målet er å gå ned 1 kg i uka. Fint forum foresten:)
Da får vi bare håpe kroppen er enig med deg ;)
Spis "riktig" og nyt at våren er (nesten) i full gang! Så slipper nok kroppen kiloene når den er "klar" for det :D
Du har jo gått ned kjempemasse ;) Gratulerer ;) Ville bare fortsatt på samme vei og ikke sett meg tilbake :D Stå på :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.