Om litt over en måned, starter det alle her har vært igjennom tenker jeg, nemlig trommevirvel Russetiden.:eek::eek::eek:
Jeg er ganske frisk i disse lavkarbotraktene og har skjønt at å drikke øl er helt uaktuelt.
Noen forslag til hva jeg KAN drikke? Uten at kroppen min sier at nå blir det for mye karbo?
Har lest at tørr vin er greit, og tenkte da på å unngå øl og bare drikke tørr champagne og whiskey/rom (ikke blandet såklart):o?
Husk på at du TÅLER kanskje mye mindre alkohol enn det du er vant med!
Ta derfor noe med lite alkohol i slik at du ikke faller i staver før du får sukk for deg. Bland gjerne noe på forhånd. Mørk rom og pepsi max er knallgodt og det kan blandes temmelig svakt. Blir jo flaut hvis hele russefeiringa går ad undas fordi du blir stupfull før du aner det?
slenger meg på den at du tåler mindre. MYE mindre. Jeg var IKKE klar over dette da jeg var helt fersk og gikk på en smell for å si det sånn. Jeg pleier vanligvis å tåle en hel del, men nå skulle det ikke mer enn ett halvt glass med litt sprit og sukkerfri brus til før jeg ble brisen..
vil bare tipse om en hvitvin :) den heter TRULLI chardonney 2008, og den har bare 0,3g sukker pr liter!! :D den er kjempegod! og så har den skrukork, som gjør den veldig praktisk og ha med seg i russetiden hvor man jo er litt på farten :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.