< Tilbake til oversikten

Fase 3 igjen!

Miriam sa for siden:

Har nettopp vært hos legen og han anbefalte meg Eurodiett fase 3. Den skal jeg gå på i 6 uker men så har han skrevet a.b og c ?

Han skrev 3 Europrodukter pr dag. men så ser jeg i prislisten at det koster ca 120 kr.
Hvor mange måltider inkluderer det?`

Dette må da bli megadyrt?

Nå må jeg innrømme at jeg ikke har lest så nøye siden jeg nettopp har kommet inn døra men noen som har erfaring med dette??

Det står også i en brosjyre at for å få bestillt via Lindbergklinikken så vil en være nødt å bestille min 8 pakker. Vile det si at hver pakke koster ca 120 kr og at jeg da må ut med ca 800 kr?
M4n kuren skal vare i ca 42 dager og da trenger jeg flere. Raskt og ikke så nøye regnet så vile jo allt dette komme på over 2000 kr:eek:

Må jo være helt på bærtur jeg nå.

En noe forvirret Nelle

Spør dumt jeg nå.

Fedonisten sa for siden:

Neida - du spør ikke dumt! Det ER litt forvirrende med en gang :ja: Skal prøve å forklare så godt jeg kan - og du får sikkert svar fra flere

1 pakke inneholder 5 måltider og koster 120 kroner. Hvor mange pakker du trenger avhenger av hvor mange måltider med Eurodiett legen har skrevet at du skal ha pr. dag.

Det kan i første omgang se ganske så dyrt ut - men du får ikke noe særlig andre utgifter til mat da. Bare til grønnsaker + litt til. Alt avhenger av hvor mange Eurodiett-måltider du skal ha pr. dag.

Regne-eksempel:

3 Eurodiett-måltider pr. dag i 6 uker = 126 måltider / 5 (antall pr. pakke) = 25,2 pakker

26 pakker x kr. 120,- = 3.120,-

Jeg vil imidlertid anbefale deg å bestille litt om gangen - både pga. økonomi, men også fordi det er greit å smake litt forskjellig hvis du ikke har brukt produktene før.

Håper det ble litt klarere nå.

:klem: og lykke til fra Fedonisten (som bruker Eurodiett)

Miriam sa for siden:

Tusen takk:)

Har begynt å lese litt nå og skjønner litt mere. Skal sette meg mere inn i dette når barna er i seng og komer sikkert på flere spørsmål.
Kanskje jeg da bare bestiller den minimuspakken i første omgang. Jeg har et tilbud om å kjøpe diverse produkter av ei som ikke likte smaken. Hun skal ha 20kr pr pakke.

Takk igjen;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.