< Tilbake til oversikten

PCOS og Lavkarbo i Kamille

BlirFjong sa for siden:

Jeg abbonnerer på Kamille og kan med glede fortelle at i nyeste utgave av Kamille er det en liten reportasje om effekten av lavkarbo for folk som har PCOS. Absolutt verdt å lese og ikke minst positivt at det kommer i bladet slik at andre med PCOS kan oppdage denne muligheten :D

De har dessverre linket feil til lenabetrice sin side (.no i stedet for .net) men utenom det en topp artikkel syns jeg. Så dere som ikke får bladet i posten må løpe og kjøpe på mandag :D

LenaBeatrice sa for siden:

Ja...dere vet vel at det er Carisma det står om i Kamille?

Jeg eier også lenabeatrice.no, har bare ikke fått somlet meg til å få det til å peke til lenabeatrice.net.
På tide å fikse det kanskje.

BlirFjong sa for siden:

Fiks det før mandag så blir det ikke feil lengre :)
Ja, det er kanskje Carisma, jeg er usikker :) Veldig fin gladhistorie i alle fall. Selvsagt en liten rubrikk med kritiske meninger da, men det må man vel nesten forvente virker det som..

LenaBeatrice sa for siden:

Jo, det er Carisma.
Uansett så var det etter en etterlysning i bloggen min som journalisten kom i kontakt med Carisma, og jeg avslører ingens identitet her, for Carisma har selv kommentert i bloggen min at hun er i Kamille :-)

Skal få fikset det med .no!

Nnem sa for siden:

Har ikke pcos, men gleder meg til å lese:)

BlirFjong sa for siden:

Hun var i alle fall veldig søt, og jeg ble glad på hennes vegne da jeg leste den lille historien :) Enda en grunn til å tro at lavkarbo er sunt er jo at det funker for folk med pcos.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.