Jeg abbonnerer på Kamille og kan med glede fortelle at i nyeste utgave av Kamille er det en liten reportasje om effekten av lavkarbo for folk som har PCOS. Absolutt verdt å lese og ikke minst positivt at det kommer i bladet slik at andre med PCOS kan oppdage denne muligheten :D
De har dessverre linket feil til lenabetrice sin side (.no i stedet for .net) men utenom det en topp artikkel syns jeg. Så dere som ikke får bladet i posten må løpe og kjøpe på mandag :D
Fiks det før mandag så blir det ikke feil lengre :)
Ja, det er kanskje Carisma, jeg er usikker :) Veldig fin gladhistorie i alle fall. Selvsagt en liten rubrikk med kritiske meninger da, men det må man vel nesten forvente virker det som..
Jo, det er Carisma.
Uansett så var det etter en etterlysning i bloggen min som journalisten kom i kontakt med Carisma, og jeg avslører ingens identitet her, for Carisma har selv kommentert i bloggen min at hun er i Kamille :-)
Hun var i alle fall veldig søt, og jeg ble glad på hennes vegne da jeg leste den lille historien :) Enda en grunn til å tro at lavkarbo er sunt er jo at det funker for folk med pcos.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.