Diva sa for siden:
Jeg har aldri vært spesielt plaget med kviser, fått en av og til under mensen bare.
Men nå popper det opp kviser hele tiden i ansiktet, etter at jeg begynte slankingen.
Er det trollskapen som skal ut tro? :p
Diva sa for siden:
Jeg har aldri vært spesielt plaget med kviser, fått en av og til under mensen bare.
Men nå popper det opp kviser hele tiden i ansiktet, etter at jeg begynte slankingen.
boble sa for siden:
Det er veldig sannsynlig at kroppen kvitter seg med avfallsstoffer også gjennom huden.
Tipper dette er forbigående.Har elv vært plaget med kviser på haka i årevis,men den siste måneden har det ikke dukket opp en!!
Og husk at det ofte blir værre for det blir bedre!
Nirren sa for siden:
Samme her, har blitt mye værre etter jeg startet.. Men håper det er forbigående...:)
mofe sa for siden:
Det er nok en reaksjon fra kroppen vil jeg tro, ja :) Går nok over etter noen uker!
dingpot sa for siden:
Jeg HAR vært plaget med kviser i mange år, men mine forsvinner så snart jeg skjerper meg! Skeier jeg ut, så får jeg baksmellen temmelig kjapt! (kviser som kommer bare et par dager etterpå....)
Elisabet sa for siden:
Jeg merket litt idet jeg startet opp med vanndrikkingen jeg da. Heldigvis slapp det ganske fort og nå er hunen så myk og god.
Regner med at det blir en liten pangstart med utrenselse:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.