Engledans sa for siden:
Hva skal du ha til middag i dag?
Trenger inspirasjon til middag.
Engledans sa for siden:
Hva skal du ha til middag i dag?
Trenger inspirasjon til middag.
arnakristin sa for siden:
Hei
Går du inn her så finner du link til flere tråder til inspirasjon i matveien: Til alle nybegynnere på lavkarbo...
kiril sa for siden:
jeg skal ha kylling med stekt sopp og løk
fant oppskrift her inne en gang.
man steker kylling file med pepper til den nesten er ferdig. så tar du den i steke ovnen med ost oppå og lar den steke litt der. så steker jeg løk og sopp i det smøret jeg har stekt kyllingen oppi, og salat :) spiser egentlig mest av dette hehe, men i morgen skal jeg prøve meg på kjøttboller
Charlott sa for siden:
Fløtegratinert sellerirot, peppersaus og "Black&White" kjøtt til sambo og skikkelig mørt, økologiskt lammekjøtt til meg :D (halv pris pga dato er gull ;) )
Stek sopp og løk samt brokkoli.... Tenker det skal smake :D
Engledans sa for siden:
Deiligt:rolleyes: har litt lyst på kylling jeg og, men da må j:rolleyes:eg fine på noe annet til datteren....hun spiser ikke kylling.....av hensyn til hønene våre:D:D:D
pre teen med meninger jah....:p
Engledans sa for siden:
Sånt til halv pris er gull ja. jeg har aldri spist sellerirot jeg. Kansje jeg burde prøve, har sett det i flere oppskrifter her inne.
Mocca'en sa for siden:
Blir en feit og saftig nakkekotelett her, med blomkål og brokkoli grateng til.
Engledans sa for siden:
yammy. Vi er litt skrapa kjøttmessig her. Må handle inn litt. Laks og koteletter iaffal.
Blir nok ikke middag før i kveld her, etter datterens ridetime.
Charlott sa for siden:
Sellerirot har blitt den store tilbehørfavoritten her, særlig hos sambo. Råstekte sellerirotstaver i panna med masse meierismør og krydder feks, kjapt og meget godt tilbehør :D
Señora sa for siden:
Hjemmelaget tomatsuppe med egg og kjøttboller.
Engledans sa for siden:
Er den sånn sterk eller sånt? innbiller meg at sellerirot er sterkt? sånn smakmessig asså...
Mocca'en sa for siden:
Mm, sellerirot er snadder altså! Mon tro om vi kan spise selleri-stenger også? Synes de er så gode å dyppe i rømmedip...
langaard sa for siden:
Nei den er mild på smak:)
Engledans sa for siden:
Da skal det definitivt i handlekurven.
Engledans sa for siden:
Hvor mye kjøtt spiser dere til middag? Siden ris/pasta er borte, erstatter dere det med kjøtt, eller grønnsaker?
ninasov sa for siden:
jeg har spist meg en hamburger uten brød i dag jeg. :)
langaard sa for siden:
lammeskavgryte m/sprøstekt bacon:)
kiril sa for siden:
jeg tar like mye kjøtt eller kylling fra før, men har mer salat og grønsaker til
Pøsh sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2492
Trenger vel ikke to tråder om samme :smile:
Mellon sa for siden:
Vnsbakt laks med smørkokte blomkål og brokkoli med eggesmør til. Oppskrift i bloggen min :)
Engledans sa for siden:
Nei, det har du helt rett i. Beklager veldig, har bare en ukes fartstid her, og visste ikke at det var egen tråd her. Men nå vet jeg det:rolleyes:
Engledans sa for siden:
Vi var ikke hjemme før halv 9, så det ble lettvint mat. Kyllingkjøttdeig med tomatfløtesaus og broccoli.
Pøsh sa for siden:
Ikke lett å få med seg alt. Der er det bare å begynne på side en og bla seg igjennom, så har du masse tips :D
Mellon sa for siden:
I dag laget jeg pizza med Lisbet sin pizzabunn oppskrift, beste pizza ever! Likte den bedre enn gamle høykarbopizza. Bunnen var jo kun mm tykk og sååå sprø. Hadde kylling, bacon og rødløk på. Nam!
lillemeg88 sa for siden:
jeg lagde kremet squash med dampet laks :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.