< Tilbake til oversikten

Jeg er SÅ GLAD!

Anos sa for siden:

slettet

TrineG sa for siden:

Så godt for deg !! Herlig å lese. Masse lykke til videre:) Lavkarbo er Fantastisk ! Og dette forumet også :D

Tiril77 sa for siden:

Herlig å lese :) Glad på dine vegne.. Stå på :klem:

Charlott sa for siden:

Så herlig! Vi følger deg gjerne videre! :D

ada-emilie sa for siden:

Så bra! Vil du dele info om hva og hvor mye du spiser og trener så de som ikke får samme resultater som deg kan få en pekepinn? Og legge til info om høyde og vekt?

Antoinette6 sa for siden:

GRATULERER med oppdagelsen ! :)

Dette forumet er gull verdt !

wevi sa for siden:

:klem:

sirib sa for siden:

Fantastic!

Nnem sa for siden:

sign

sigboh sa for siden:

dette ble jeg glad av og lese! :D Lykke til videre!

Eucalyptus sa for siden:

Så godt at du har funnet din vei, og at den har så mange positive "bivirkninger" :D :heia:

otika sa for siden:

Måtte slippe ut noen tårer :snill: så glad på dine vegne :klem:

aslaug sa for siden:

Kjekt å lese!! Lykke til videre!

e84 sa for siden:

Så utrolig hyggelig å høre! Gratulerer så mye og lykke til videre! :)

Nerthus sa for siden:

Jeg er faktisk like nysgjerrig som ada-emilie her... det har vært mange tråder om vektstagnasjon - og hva gjør man...

Kanskje du kan bidra til hva og hvor mye i gram du spiser over et par dager - sånn at vi kan prøve å lære av det vi som ikke raser ned i vekt?

Unner deg denne følelsen... :)

Livsglede sa for siden:

Dette varmer et lavkarbohjerte:D Du har vært superflink. Greit å starte med "kjedelig" ensformig mat og bygge ut etterhvert som kunnskapen stiger. Ikke så lett for å gjøre feil da. Stå på dette går jo så det suser. Store knib fra meg:p

Pøsh sa for siden:

Herlig tråd :D

BenteR sa for siden:

Så deilig å lese!
Jeg er også alldeles kjempeglad for at jeg kom over dette forumet og fikk øynene opp for lavkarbo. Nå har jeg vært halvannen uke helt uten insulin (diabetes 1) og blodsukkeret er kjempestødig. Jeg har energi til å gjøre ting (hadde føling opp til tre ganger dagen) og livskvaliteten min har steget mange hakk. Selv om ikke slanking var mitt utgangspunkt for å begynne med dette, så skader det ikke at jeg har mistet nesten to kilo på to uker, og alt er forsvunnet fra problemområdet mitt, magen.
Takket være alle gode tips her inne har jeg funnet sinnsykt mye god mat jeg kan spise. Savner absolutt ikke brødskiva eller potetene, nei.
Så tusen takk for masse info og inspirasjon!

Kanutten sa for siden:

:klem: Deilig å lese!

streber sa for siden:

Supert innlegg,gratulerer så mye med nedgangen! Lykke til videre!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.