< Tilbake til oversikten

10 kg på 2 mnd

marithja sa for siden:

Jaja, da er det bare å brette opp ermene og begynne på ny frisk. Datt jo av lavkarbovogna etter en vektnedgang på 20 kg, har gått opp 10 kg igjen og nå skal de AV...Har i mellomtiden funnet ut hvordan jeg skal holde vekta stabil, så håper det går bedre denne gangen:o
Noen som vil være med? Skal i bryllup 14 mai, så da skal jeg være tilbake i shape!!

Anos sa for siden:

Ville bare ønske deg lykke til! :)

Antoinette6 sa for siden:

Så flott ! Jeg skled av lasset her inne for godt og vel to år siden og det SKAL jeg ikke igjen ! Bare tøys og man går garantert opp igjen på Statens Ernæringsrådsråd :)

marithja sa for siden:

Takk for oppmuntring :blomster: Ja "vanlig" mat gjør i alle fall meg feit i en fei!! Så skal bli godt å komme seg på rett kjøl igjen;)

Antoinette6 sa for siden:

Nemlig, marithja ! Vi skal ned omtrent like mye, ser jeg.

Juhuuuu for oss ! Dette kostholdet skal jeg LEVE på ! Nå er're nok !!!

marithja sa for siden:

Jahh, bedre med fett og lett enn lite mat og stor bak!!;)

misslinda sa for siden:

Hei..

Jeg har vært ute i en måned, men har ikke spist brød i det hele tatt og har gått opp 3 kg, så nå er det full skjerpings her i hus. Begynte dagen med 2 hardkokte egg med majones og reker på. laga en kjempegod gryte i går, som blir lunsjen min i dag og i morra :D

Jeg vil jo gjerne ned 15-18 kg, ikke før sommeren. Men satser på 10 til sommeren :D Så jeg er med ;)

Tiril77 sa for siden:

ler :D:D

lillemeg88 sa for siden:

lykke til :) syntes dere er flinke alle sammen her inne jeg! må bare si hvor glad jeg i for at vi har dette forumet :) man føler seg så godt mottatt og og velkommen av alle andre her. og måten man blir støttet og backet opp av alle andre her inne syntes jeg er helt unikt :)

misslinda sa for siden:

Signerer-- Hadde aldri klart dette uten forumet. det er verdt mer enn gull :D

marithja sa for siden:

Hei MissLinda!
Kiloene kommer fort på de så fort du hiver innpå med mer karber.....Men de går nok fort av deg igjen skal du se- lykke til!!
Lillemeg- ja dette forumet er genialt, brk det for alt det er verdt, så mye støtte som en får her er det verdt gull!! Så klarer vi det sammen!! Lettere når det er flere om samme mål:-D Lykke til!

misslinda sa for siden:

Ja, det er fælt så fort de kommer på :( snufs snufs :( Men i morra begynner jeg på ett nytt treningsprogram, slik at mine dager ikke blir bestående av så mye dødtid, da blir det også myyye mindre unødvendig spising ;) Har laga meg en matplan og, en uke om gangen ;) Så dette skal gå fint ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.