< Tilbake til oversikten

Mister muskler?

Sol-Angelica sa for siden:

Dette høres kanskje sært ut men jeg må bare spørre. I de siste ukene så har jeg fått ett innsøkk øverst på låret (framsiden) som blir bare mer å mer synelig. Det vises til og med når jeg har stram bukse på! Hva i huleste kan det være? Det er ikke slik på det andre låret. Det går skikkelig innover å det ser jo ut som om det er muskler eller noe som ikke er der. Å det er stort.

langaard sa for siden:

Hmm.. muskelbrist kanskje:confused: ta deg en tur til legen du:)

Hm men jeg har jo ikke noe smerte. Å behandlingen er jo ro og smertestillende :P Ser bare helt sykt ut, har heller ikke vært slik når jeg har vært i denne "kilos klassen" før heller.

mallilen sa for siden:

Jeg har også fått slike. Først på det ene beinet, det andre kom betydelig senere etter.
Rett og slett fett som er blitt borte her, altså.

Lillemy71 sa for siden:

Tror nok du hadde merka det hadde du hatt muskelbrist, for det er vondt det. Jeg kunne knapt gå i to uker etter en muskelbrist.

ada-emilie sa for siden:

Om det ikke er vondt er det sikkert bare fett/vann du har mistet litt ujevnt.

Nerthus sa for siden:

Er du bekymret - gå til legen :) Ofte eneste måten å få roen over seg igjen om man er bekymret ;)

Det er jo ikke noe vondt eller noe så jeg tror ikke det er noe farlig. Måtte bare spørr for det ser ikke helt normalt ut ;) Men ser det er flere som opplever det, så er sikkert ikke noe farlig :) Takker for svar :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.