< Tilbake til oversikten

Feilmelding

Sandra35 sa for siden:

Hei

Jeg prøver å starte en ny tråd men får beskjed at "You specified a tag that was too short. A tag must be at least 3 characters".

Hva betyr det?? Uansett hva jeg gjør så forandres det ikke..

Takk for hjelp!

HP sa for siden:

Du har skrevet inn et emneord som er for kort.

Huldr sa for siden:

Jeg prøvde å skrive inn emneord te nå - syntes det hadde vært praktisk med tanke på å finne igjen teer. Noen mulighet for å omgå denne tretegnsgreia?

Fjasnissen sa for siden:

Hva med å kalle den "Den store te-tråden", eller bare "te-tråden"?

Huldr sa for siden:

Takk Fjasnissen :klem: Men jeg skal ikke lage noen tråd (den store te-tråden finnes allerede), tenkte bare å sette tag'er på de trådene jeg fant med te i ...

Fjasnissen sa for siden:

Ah..... da må du kanskje tagge med "teee" eller no, hvis det må være mer enn tre bokstaver ;)

Huldr sa for siden:

Hmja :p, men tenkte andre enn meg skulle kunne finne den også, da ... Det er vel tre bokstaver det må være pr i dag forresten, ikke mer enn tre.

Irriterende, for det er mye te rundt omkring (og is, samme problem).

HP?

HP sa for siden:

Da er skal det være mulig å ha 2-bokstavsemner, tror jeg.

Huldr sa for siden:

Ah, supert! :) Tusen takk, HP.

Huldr sa for siden:

Da har jeg funnet og tagget en del tråder med "te". Jeg liker å søke på emneord/tagger, veldig grei søkemetode :)

Vibeke, tenkte på tea/the, men det er jo ikke sånn det staves på norsk, så det ville bli litt misvisende syntes jeg. Men nå er det jo i orden :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.