Sandra35 sa for siden:
Hei
Jeg prøver å starte en ny tråd men får beskjed at "You specified a tag that was too short. A tag must be at least 3 characters".
Hva betyr det?? Uansett hva jeg gjør så forandres det ikke..
Takk for hjelp!
Sandra35 sa for siden:
Hei
Jeg prøver å starte en ny tråd men får beskjed at "You specified a tag that was too short. A tag must be at least 3 characters".
Hva betyr det?? Uansett hva jeg gjør så forandres det ikke..
Takk for hjelp!
HP sa for siden:
Du har skrevet inn et emneord som er for kort.
Huldr sa for siden:
Jeg prøvde å skrive inn emneord te nå - syntes det hadde vært praktisk med tanke på å finne igjen teer. Noen mulighet for å omgå denne tretegnsgreia?
Fjasnissen sa for siden:
Hva med å kalle den "Den store te-tråden", eller bare "te-tråden"?
Huldr sa for siden:
Takk Fjasnissen :klem: Men jeg skal ikke lage noen tråd (den store te-tråden finnes allerede), tenkte bare å sette tag'er på de trådene jeg fant med te i ...
Fjasnissen sa for siden:
Ah..... da må du kanskje tagge med "teee" eller no, hvis det må være mer enn tre bokstaver ;)
Huldr sa for siden:
Hmja :p, men tenkte andre enn meg skulle kunne finne den også, da ... Det er vel tre bokstaver det må være pr i dag forresten, ikke mer enn tre.
Irriterende, for det er mye te rundt omkring (og is, samme problem).
HP?
Vibeke-67 sa for siden:
Tea ?
HP sa for siden:
Da er skal det være mulig å ha 2-bokstavsemner, tror jeg.
Huldr sa for siden:
Ah, supert! :) Tusen takk, HP.
Huldr sa for siden:
Da har jeg funnet og tagget en del tråder med "te". Jeg liker å søke på emneord/tagger, veldig grei søkemetode :)
Vibeke, tenkte på tea/the, men det er jo ikke sånn det staves på norsk, så det ville bli litt misvisende syntes jeg. Men nå er det jo i orden :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.