Jeg har nå vært i ketose i snart 4 uker. Jeg er flitting leser av ketolyse boka. Jeg spiser svært lite party stoppere, omtrent ingen søtnings stoffer. Jeg spiser stort sett 3 eller 4 ganger om dagen, har liggi på mellom 10 og 15 karbohydrater hele veien. Når jeg testet med ketose sticks i går kveld så jeg at den var blitt lysere! Da må jeg innrømme at jeg ble litt betenkt på hvorfor? [size=3][/size] Er det noen der ute som kan sitte på et svar om dette? [size=3][/size] Til tilleggs info, ja, jeg trener og drikker mye vann. Men jeg trente på morgenen, å testet på kvelden.
Fargen spiller ingen rolle, utslag er utslag ;) Kan være bla mengde vann som spiller inn. For mørkt kan rett og slett tyde på for lite væskeinntak... :)
Søk opp ketose på forumet - det er uttall av tråder om akkurat det du lurer på - les litt sånn at du blir overbevist om at alt er i orden ;)
Utslag er utslag - og det er så mange faktorer som bestemmer graden av farge at jeg ville ikke hengt meg opp i det. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.