Underteikna og madammen prøver i desse dagar å tøme fryseboksa mest mogleg for å få plass til ny ferskfisk. I denne anledning gjorde vi kål på dei to siste pakkane vi hadde med lutefisk.
På Vesterålsk maner vert denne vanlegvis servert med fylgjande tilbehør:
Poteter
Ertestuing
Sprøstekt sidespekk i fett (Ikkje bacon; spekket blir til forveksling likt sprøstekt ribbesvor).
Bytta ut potetene med ein blomkål- og sellerirotpurre beståande av:
Et blomkål
250-300 g. sellerirot
2 ss Creme Fraiche
2 ss. meierismør
Smakt til med salt og peppar (Og Gud forby; litt sukker om nødvendig..!)
Ertestuingen vart bytta ut med vanlege grønnerter. Det er litt karbo i disse, så her bør ein vege opp kor mykje ein kan ete i forkant.
Konklusjonen:
Sluttproduktet avviker sjølvsagt litt frå originalen, men komposisjonen fungerte veldig godt for min del. Reknar med at dette blir årets julemiddag for underteikna når me kjem så langt.
Jada, kombinasjonen vart veldig bra etter mi meining!
Eg skreiv ikkje ned oppskrifta der og då, så eg tilrår deg å prøve deg fram med mengdene av smør og CF (No er då denne kroppen veldig glad i smør berre så det er sagt). Kjem sjølvsagt også an på størrelsen på grønnsakene, men også på kor mykje veske som er att i grønnsakene etter koking og avdamping. Ikkje noko særlig stas om det vert tjukk blomkålsuppe i staden for stappe...! :D
Er tilhengar av nyreven muskat; skal prøve det ved neste anledning! (I svært moderate mengder sjølvsagt!)
Jada, er med på den! :)
Derfor eg skreiv på Vesterålsk manèr for å unngå å gje inntrykk av at eg sit inne med fasiten på korleis lutefisk skal serverast! ;) Det har sikkert blitt starta krigar for mindre... (Spørs om eg vert grundig arrestert av andre folk i Vesterålen med andre varianter, men den sjansen for eg ta...!)
Variasjonen er sikkert like stor på lutefisk rundt om i landet som ved servering av potetball/raspeball/klubb/kumler/ballj (Kjært barn har mange navn..!) - Poenget mitt er; nok en rett med ekstrem lokalgeografisk variasjon i tilbehør! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.