< Tilbake til oversikten

Før og nå

Kanutten sa for siden:

Jeg har laget en tråd om det før, for et par år siden, men jeg finner den ikke... :o

Vi er flinke til å heie på andre og heie på oss selv når vi opplever nedgang i vekt. Det er bra!! :heia:

Men jeg vil så gjerne at vi skal tillate oss selv å være glade og fornøyde der vi ER også! Det er greitt å ha et mål man strever mot, men man skal ikke avskrive seg selv underveis. Vi ER flotte uansett hvor vi er i verden både vektmessig, jobbmessig, følelsesmesig etc etc. Vi er NU! Og vi er i endring. Men selv om vekta drømmevekta for meg er 30 kilo ned så ER jeg noe her og nå, med den vekta jeg har! Og jeg er så heldig at jeg har en sambo som bekrefter det for meg mange ganger hver dag. Ikke alle er like heldige, men vær stolt av det du er NÅ!

fjanni sa for siden:

Ikke visste jeg at dagene som kom og gikk var selve livet.

Det er viktig det du sier. Om vi hele tiden strever etter mål frem i tid så blir det vanskelig å finne glede i nuet.

Kanutten sa for siden:

Denne strofa tenker jeg på hver dag, men likavel tenker jeg at "I MORGEN skal jeg begynne med ditt og datt.." Det er alltid I morgen i stedet for å begynne i DAG! Eller nyte dagen i DAG... :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.