Hei! Før jul gikk jeg ned 15 kg på lavkarbo. Tok det som skulle bli en liten pause i jula, men det ble litt lengre opphold gitt. Grunnen til at jeg fortsatte på pausen var at jeg fortsatte og gå ned sakte men sikkert når jeg begynte og spise karborik mat igjen fordi jeg ikke orka like mye mat som før og at forbrenningen min er på topp etter lavkarbo!
Men nå har jeg altså fått bekreftet fra sykehuset at hvis jeg går ned 7 kg til, får jeg reduksjon av puppene! Vil ned 13 kg til, men første delmål er altså 7 kg. (Legger dette inn under 30 kg overvekt selvom jeg skal ned 13 kg til fordi samlet alt i alt er det 30 kg jeg har gått ned går jeg kommer i mål)
Der var det et kjent fjes igjen! Velkommen tilbake. :) Og lykke til!! Du kan kanskje sende det du får til overs etter operasjonen hit? her er det nemlig veldig romslig i bh`en.. ;) Fant tilogmed frem en knallturkis bh jeg kjøpte for ørten år siden, og den begynner å bli for stor. :D
takk,takk og takk :D hehe. Vel, pr. dags dato bruker jeg 85 G i bh strl noe som er altfor stort for min del! I tillegg har tyngdekraften tatt meg for flere år siden, enda jeg bare er 17! :D haha
Jeg var 70G når jeg opererte mine. Og det er jeg utrolig glad for. Livet er mye bedre uten pupper som er i veien hele tiden. 70D er akkurat passe eller litt for smått nå, så de er jo ikke veldig små fremdeles, men det utgjør en verden av forskjell.
På den ene siden så tenker jeg at det hadde vært fantastisk å få gjort det når man er så ung som deg. På den andre siden så er jeg glad for at jeg fikk ammet barna mine først.
Uansett så unner jeg deg veldig en reduksjon, det er en utrolig befrielse.
De er såpass store altså! Jeg kan forstå at du vil ta bryst reduksjon da, du bør gjøre det hvis du vil føle deg mer vel med mindre pupper. Jeg synes likevell at du har fiiine pupper jeg :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.